وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با طرح ادعا‌هایی گفت که قصد ساخت کنیسه در مسجدالاقصی را دارد.

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که به تندروی مشهور است در اظهاراتی گفت: سیاست ما اجازه می‌دهد که در کوه معبد (مسجدالاقصی) نماز بخوانیم. در آنجا قانون برای یهودیان و مسلمانان مساوی است و من قصد دارم که در آنجا کنیسه بسازم.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری سما، دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این اظهارات بن گویر اعلام کرد که تغییراتی در وضعیت کنونی مسجدالاقصی ایجاد نشده است.

همچنین موشه آریل، وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات بن گویر گفت: نتانیاهو باید فورا تحرکاتی اتخاذ کند و مواضع بن گویر در مورد مسجدالاقصی را متوقف کند.

وی گفت: بن گویر حکمت و تدبیر ندارد و این امر منجر به خونریزی خواهد شد. اظهارات بن گویر ائتلاف‌های راهبردی ما علیه ایران را در معرض خطر قرار می‌دهد.

از سوی دیگر منابع خبری به طور همزمان اعلام کردند که تعدادی از صهیونیست‌های تندرو ساعاتی پیش به مسجد الاقصی یورش برده و در محوطه‌های آن اقدامات تحریک آمیز انجام دادند. یورش صهیونیست‌های تندرو با حمایت کامل پلیس این رژیم انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
در فلسطین یه رزمنده شجاع پیدا نمشود. این صهیونیست ها ی نژاد پرست و ضد ادیان رو به درک واصل کند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
أَ لَمْ تَرَ كَيْفَ فَعَلَ رَبُّكَ بِأَصْحابِ الْفِيلِ «1» أَ لَمْ يَجْعَلْ كَيْدَهُمْ فِي تَضْلِيلٍ «2» وَ أَرْسَلَ عَلَيْهِمْ طَيْراً أَبابِيلَ «3» تَرْمِيهِمْ بِحِجارَةٍ مِنْ سِجِّيلٍ «4» فَجَعَلَهُمْ كَعَصْفٍ مَأْكُولٍ «5»

آيا نديدى كه پرودگارت با ياران فيل (كسانى كه سوار فيل شده و براى انهدام مكه آمده بودند) چه كرد؟ آيا نيرنگشان را بى‌اثر نساخت؟ خداوند بر سر آنان پرندگانى را فوج فوج فرستاد. كه بر آنان سنگريزه‌هايى از گل سفت پرتاب كردند. پس آنان را مثل كاه خورد شده قرار داد
آخرین اخبار