پست ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی شهرستان خرمدره روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت کلنگ زنی شد تا با تکمیل و بهره برداری از آن جایگزین پست سیار در این منطقه شود.

 پروانه برهانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان، در این مراسم بر اهمیت ساخت نیروگاه‌های خودتامین توسط صنایع تاکید کرد و گفت: این امر می‌تواند به بهبود امنیت انرژی، کاهش هزینه‌های تولید و افزایش بهره‌وری صنایع کمک شایانی کند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان گفت:‌ در راستای توسعه و بهبود زیرساخت‌های برق‌رسانی در استان های زنجان و قزوین، همزمان با هفته دولت امسال، مجموعه‌ای از طرح های مهم و حیاتی این شرکت با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۲۰۹ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

برهانی افزود: شرکت برق منطقه ای زنجان در حوزه استان زنجان سه طرح با هزینه کردی بالغ بر ۲ هزار و ۱۵۳ میلیارد ریال و در حوزه استان قزوین سه طرح با هزینه کردی بالغ بر چهار هزار و ۵۶ میلیارد ریال آماده افتتاح و کلنگ زنی دارد.

وی اظهار داشت: این طرح‌ها شامل احداث پست‌های فشار قوی، نصب تجهیزات جدید و ارتقای شبکه‌های موجود در استان های زنجان و قزوین است که نقش بسزایی در افزایش پایداری شبکه برق و بهبود کیفیت برق‌رسانی به مشترکین خواهد داشت.

برهانی تاکید کرد: شرکت برق منطقه‌ای زنجان با تمام توان در جهت توسعه و بهبود زیرساخت‌های برق‌رسانی تلاش می‌کند و امیدوار است با اجرای این پروژه‌ها، گامی مهم در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار برداشته شود.

فرماندار سلطانیه نیز در این مراسم گفت: کلنگ زنی پست ۶۳.۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی خرمدره، عزم جدی مسئولان استان را برای توسعه زیرساخت‌های برق و حمایت از صنایع نشان می دهد.

فیاض محبی افزود: این طرح علاوه بر تامین برق پایدار برای صنایع می‌تواند به توسعه اقتصادی منطقه نیز کمک کند.

معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای زنجان نیز با اشاره به اهداف و مشخصات طرح از مسئولان خواست: با حمایت از بخش حرارتی نیروگاه‌های "سلطانیه و آریان" در تامین برق استان یاری کنند.

برچسب ها: هفته دولت ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.