با ارتقاء زیر ساخت‌های درمانی، شرایط برای جذب گردشگر سلامت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فراهم شد.

محمد کاظم مومنی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای جذب گردشگر سلامت خبر داد و گفت: با توجه به همجواری استان سیستان و بلوچستان با دو کشور پاکستان و افغانستان و اخذ مجوز IPD بیمارستان‌های علی ابن ابی طالب (ع)، چشم پزشکی الزهرا (س) و دارالشفاء میرجاوه جهت ارائه خدماتی از قبیل انواع عمل‌های جراحی، چشم، کاشت حلزون، ناباروری، زایمان، شرایط برای جذب گردشگر سلامت در زاهدان تسهیل شده است.
وی با اشاره به این موضوع که عقد قرار داد با بیمه کوثر به عنوان نماینده انحصاری ویزای الکترونیک ایران (E-VISA) انجام شده است، افزود: این امر باعث بهبود خدمات درمانی و تسهیل در پرداخت بیماران دارای E-VISA ایران در بخش ها‌ی IPD دانشگاه و همچنین شناسایی هر چه بیشتر بخش‌های بین الملل درمان دانشگاه و سهولت دسترسی مردم کشور‌های همسایه را فراهم می‌کند.
دکتر مومنی افزود: با توجه به ارتقاء زیر ساخت‌ها در بیمارستان‌های دانشگاه، فرصتی برای توسعه گردشگری سلامت در این نقطه از کشور فراهم شده تا با استفاده از ارتباط با کشور‌های همجوار، از فرصت بی نظیر مرز در جهت ارتقاء گردشگری سلامت گام برداریم.
شایان ذکر است: دریافت مجوز IPD برای بیمارستان‌ها و کلینیک‌هایی که قصد دارند بیماران بین المللی را پذیرش نمایند، الزامی است. در واقع می‌توان گفت تنها بیمارستان‌هایی می‌توانند در زمینه توریسم درمانی فعالیت داشته باشند که مجوز IPD را دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.