رئیس هیئت والیبال استان قم از برگزاری مسابقات والیبال ساحلی ویژه بانوان در ۴ رده سنی برای نخستین‌ بار در استان خبر داد.

زهرا بیات،رئیس هیئت والیبال استان قم در خصوص برگزاری اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی زنان در قم اظهار کرد: مسابقات والیبال ساحلی زنان جام گرامیداشت هفته دولت برای اولین بار در استان قم در ۴ رده سنی و طبق آخرین قوانین فدراسیون و کمیته ساحلی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رقابت‌ها از ۷ شهریور در زمین ساحلی مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم پردیسان آغاز می‌شود. در فرآیند آماده‌سازی زمین آقای سانی‌خانی و آقای فارسی مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونشان حمایت ویژه‌ای از ما داشتند.

رئیس هیئت والیبال استان قم  ادامه داد: در رده سنی نوجوانان ۸ تیم در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند که در دو گروه ۴ تیمه به رقابت می‌پردازند. در نهایت چهار تیم بالا خواهند آمد که ابتدا ضربدر و بعد رده بندی فینال انجام می‌شود. هدف اصلی ما استعدادیابی و برنامه‌ریزی روی این رده سنی است.

وی با بیان اینکه برای اولین بار است که هیئت اقدام به برگزاری این رقابت‌ها می‌کند، گفت: تا امروز زنان قم در این رشته تیم نداشتند ولی پسران ما قبلا در مسابقات کشوری شرکت کرده‌اند. نبود زمین یکی از مهم‌ترین مسائلی بود که در رشته والیبال ساحلی با آن مواجه بودیم که به لطف اداره کل و تلاش همکارانم در هیات والیبال توانستیم زمین را تجهیز کنیم.

بیات در رابطه با امکاناتی که برای این رشته در قم لحاظ شده، گفت: سعی کرده‌ایم آنچه در توان‌مان است را در اختیار بازیکنان و مربیان قرار دهیم؛ امکاناتی نظیر چندین توپ ساحلی، سکو، زمین و.. همچنین برای زمین دوم هم به زودی افتتاحیه‌ای خواهیم داشت. هدف‌مان این است که بعد از مسابقات انتخابی، تمرینات ساحلی در این زمین برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.