شهردار کاشان گفت: محور منتهی به باغ فین کاشان به طول ۷۰۰ متر بهسازی می شود.

کیومرث محمدپور   با اشاره به لزوم صنعت گردشگری در شهر کاشان اظهار داشت: کاشان با توجه به ظرفیت‌های زیاد فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی یکی از اهداف گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به اینکه باغ جهانی فین یکی از مهمترین و اصلی ترین جاذبه‌های گردشگری کاشان است، ابراز داشت: با توجه به اهمیت این مکان و جاذبه گردشگری شهرداری کاشان تصمیم بر بهسازی محور منتهی به باغ جهانی فین به طول ۷۰۰ متر گرفت.

شهردار کاشان با اشاره به اهمیت محور گردشگری و مجموع تاریخی باغ فین، فرآیند بهسازی محور منتهی به آن را یک ضرورت دانست و در خصوص اقدامات اجرا شده در این پروژه تصریح کرد: سنگ فرش، جدول گذاری، بتن ریزی، کابل زمینی فشار قوی برق، اصلاح شبکه آب، روشنایی مسیر، آبنمای ورودی باغ فین، آبنمای رفیوژ میانی، فضای سبز و غیره از جمله اقدامات مربوطه در این پروژه است.

وی گفت: برای انجام این پروژه به اجرای هشت هزار متر مربع سنگ فرش، چهار هزار و ۵۰۰ متر جدول گذاری، هشت هزار متر مربع بتن ریزی، یک هزار و ۵۰۰ متر کابل فشار قوی برق، ۷۰۰ متر اصلاح شبکه آب، ۵۰ عدد پایه چراغ روشنایی و ۷۰۰ متر آب نمای رفیوژ میانی نیاز است.

مسیر منتهی به باغ فین یک طرفه می‌شود

محمدپور افزود: با تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده، مسیر محور امیرکبیر حد فاصل هتل نگارستان منتهی به باغ تاریخی فین به دلیل عملیات عمرانی و بهسازی، از روز شنبه سوم شهریور ماه یک طرفه و تردد صرفاً به سمت باغ تاریخی فین صورت شده است و مسیر برگشت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از بلوار امام رضا (ع)، بلوار باقرالعلوم (ع) و محله مصلای فین به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

شهردار کاشان با تاکید به اهمیت محور گردشگری و مجموع تاریخی باغ فین، بهسازی محور امیرکبیر را یک ضرورت دانست و گفت: از شهروندان می‌خواهیم برای عبور و مرور و تردد در این محدوده با مدیریت مطلوب از مسیرهای جایگزین استفاده کرده تا با ترافیکی روان روبرو باشند.

وی تاکید کرد: صبر و شکیبایی و همکاری اهالی و بخصوص کسبه فهیم در رعایت محدویت‌ها به واسطه اجرای طرح می‌تواند در تسریع انجام پروژه مؤثر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.