همزمان با هفته دولت و برپایی نمایشگاه نقاشی، نگارخانه فرهنگ در شهرستان علی آباد کتول رسما آغاز به کار کرد و از این پس به عنوان ظرفیتی جدید میزبان آثار هنرمندان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن افتتاح رسمی نگارخانه فرهنگ و بازدید از نمایشگاه نقاشی، گفت: نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آباد کتول با عنوان «نگارخانه فرهنگ» با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال ساخته شده و از این پس به عنوان ظرفیتی جدید میزبان آثار هنرمندان خواهد بود.

وی همچنین از فعالان فرهنگی و هنری که آموزش صحیح و استعداد یابی و پشتوانه سازی را همواره سرلوحه فعالیت‌های خود قرار می‌دهند، قدردانی کرد و گفت: همزمان با پنجمین روز هفته دولت امروز شاهد افتتاح رسمی نگارخانه و نمایشگاه آثار هنرمندان آموزشگاه آزاد هنری هومر به مدیریت خانم الهام کتولی نژاد هستیم که امیدوارم شکل گیری این ظرفیت کمک شایانی به هنرمندان صاحب ذوق این دیار بکند.

گفتنی است، منصور خسروی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری علی آباد کتول و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهرستان علی آباد کتول در کنار جمعی از فعالان فرهنگی و هنری از دیگر حاضران در مراسم گشایش نگارخانه فرهنگ بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.