برگزیدگان هفدهمین سوگواره عاشورایی چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آیین معرفی برگزیدگان هفدهمین سوگواره عاشورایی از تدوین ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در استان خبر داد و گفت: این سوگواره از مهمترین برنامه‌های استان است که زیرمجموعه قرارگاه شهید آوینی طراحی و اجرا شد.

وی افزود: در هفدهمین سوگواره عاشورایی، ۱۷ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه به مرحله اجرا رسیدند.

احمدی اضافه کرد: در بخش مکمل‌خوانان موافق با رای هیات داوران سجاد قنبری، مسلم رحیمی و مجید خدادادی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند و در بخش مکمل‌خوان مخالف نیز سید سجاد حسینی، صادق صادقی و عباس لندی برترین‌ها بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در بخش اشقیاخوان برتر نیز با نظر هیات داوران، مهدی رفیعی، سید سعید موسوی و مجید قاسمی انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: صادق عباسی، یوسف عسگری و عبدالله سورانی نیز به ترتیب نفرات اول تا سوم در بخش نقاب‌خوان شدند.

احمدی گفت: با نظر هیات داوران، داود نورایی تخت‌خوان برتر شد و در بخش موسیقی نیز مهرداد داوری، سینا خدادادی و صادق احمدزاده به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: در بخش امام‌خوان نیز با رای هیات داوران سیدمحمدرضا کاظمی، ابراهیم حسین‌زاده و سعید محمودی نفرات برتر اعلام و تجلیل شدند.


بیشتر بخوانید


احمدی ادامه داد: در بخش شهادت‌خوان نیز سید جعفر کاظمی، عقیل رحیمی و مهدی صادقی به عنوان نفرات برتر هفدهمین سوگواره عاشورایی این استان انتخاب و تجلیل شدند.

وی گفت: کورش صادقی نیز در بخش صدای ماندگار برتر شد و جواد ثباتی کارگردان برتر و و جاسم بهرامی در این بخش شایسته تقدیر معرفی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: گروه‌های حضرت علی اکبر شوراب صغیر، محبان حسین (ع) بیت‌العباس و حضرت ابوالفضل چلیچه به عنوان گروه‌های برتر معرفی شدند.

احمدی اضافه کرد: گروه جوانان علی اکبر (ع) شهرکرد نیز به عنوان گروه پدیده جوان برگزیده اعلام شد.

وی ادامه داد: عباس و محمد عسگری، سیاوش احمدی، ابوالفضل و علی سلیمی، امیرعباس کاوه، اهورا و صادق کاظمی، ابوالفضل کاظمی، محمد طا‌ها شیخی، دانیال بیت مشعل، ایلیا، مهدی و نازنین زهرا سورانی نیز به عنوان طفل‌خوانان برتر این سوگواره معرفی و تجلیل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار