رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها گفت: از ۲۴ مرداد تاکنون ۶۳۰ پرواز ورودی و خروجی در ۲۷ فرودگاه کشور انجام شده که از این طریق ۴۳ هزار مسافر در مسیر رفت و ۳۶ هزار مسافر هم در مسیر برگشت جابه جا شده‌اند.

محمد حسین آجیلیان رئیس ستاد اربعین  شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  عملیات نجف اربعین تا ۹ شهریور ادامه دارد  گفت:  عملیات اربعین همچنان  ادامه دارد و موج  بازگشت زائران رو به پایان است.

وی ادامه داد: در بازه زمانی ۲۴ مرداد تا روز گذشته حدود ۳۴۰ پرواز خروجی انجام شده و ۲۹۰ پرواز ورودی از طریق ۲۷ فرودگاه  کشور انجام شده که حدود  ۴۳ هزار مسافر در مسیر رفت و ۳۶ هزار و ۵۰۰ مسافر د رمسیر برگشت جابه جا شده اند.  

آجیلیان  با بیان اینکه  در ۲۷ فرودگاه به صورت کامل پرواز انجام شده و بیشترین پرواز انجام شده مربوط به مشهد بوده و کمترین پرواز در بوشهر بوده  است گفت: در مشهد از ۲۴ مرداد تاکنون ۱۷۱ پرواز خروجی و  و ۱۶۰ پرواز ورودی  انجام شده است.

 مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها تصریح کرد: امسال برای اولین بار پرواز‌های اربعین از مهرآباد  انجام شده که بخشی از آنها پرواز‌های نظامی  بوده و تعداد پرواز‌های مسافری هم محدود بوده است.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار