همزمان با هفته دولت ، طرح توسعه مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی استان البرز روز چهارشنبه در آیینی با حضور مسوولان استانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز در این آیین گفت: دراین مرکز با اعتباری بالغ بر ۱۵میلیارد ریال برای رفاه حال شهروندان و پاسخ به نیازهای امدادی و خدماتی آنان راه اندازی شده است.

 وجیهه محمدی فلاح افزود: در این مرکز کارشناسان بهزیستی خدمات مشاوره لازم به مردم ارائه می دهند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: طی پنج ماهه سال جاری ۲۰ هزار مشاوره تلفنی رایگان از طریق خط تلفنی ۱۴۸۰ ارائه شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین فراوانی مشاوره‌ها به ترتیب مربوط به اختلالات افسردگی، اضطراب، کودک و نوجوان، مشکلات فردی و بین فردی و مشکلات با همسر بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه همه تماس‌های مردمی با خط صدای مشاور ۱۴۸۰، محرمانه و امن است، اظهار کرد: همه مشاوران به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرندگان متعهد هستند و با توجه به تنوع تماس‌گیرندگان و گوناگونی مشکلات آن‌ها، گاها ضرورت دارد که برای دریافت راهنمایی و خدمات روان‌شناختی و مشاوره مناسب، تماس گیرندگان به مراکز مشاوره حضوری و سایر منابع حمایتی متناسب ارجاع داده شوند.

وی گفت: سامانه صدای مشاور بهزیستی با خط تلفنی ۱۴۸۰ برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت هشت صبح الی ۲۴ به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.