حجت الاسلام اعتمادی مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱۹ هزار و ۱۸۴ تماس مردمی در سامانه سامد هرمزگان ثبت شده است.
وی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی موظفند در مدت ۱۵ روز به درخواستهای مردمی پاسخ دهند.
مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان افزود: در صورت پاسخ ندادن مدیران دستگاههای اجرایی استانی، از وزارت خانه مربوطه پیگیری میشود.
حجت الاسلام اعتمادی گفت: حضور در مرکز سامد به مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران شهرستانها، بر اساس برنامه زمانبندی اعلام میشود.
وی افزود: مدیران دستگاههای اجرایی میتوانند ماهانه دو تا ۴ نوبت در مرکز سامد حضور یابند.
مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان گفت: شماره ۱۱۱ برای ثبت درخواستها و مشکلات مردم در سراسر استان در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام اعتمادی افزود: پس از تماس، کدرهگیری به فرد ارسال، و نتیجه هم با پیامک اعلام میشود.
سامد، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت است.