فرماندار آبیک از افتتاح ۳۴ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی در هفته دولت در شهرستان آبیک خبر داد.

حجت اله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک گفت: ۳۴ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان آبیک افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مددخانی افزود: با افتتاح این ۳۴ پروژه، زمینه اشتغال ۱۸۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۲۰ نفر بصورت غیر مستقیم در سطح شهرستان فراهم خواهد شد.

وی اضافه کرد: در اجرای این پروژه در شهرستان همواره توجه به عدالت بخشی مدنظر بوده و خوشبختانه در سطح تمام شهر‌ها و روستا‌ها در بخش‌های تابعه شاهد اجرای پروژه‌ها و افتتاح آنها هستیم.

از پروژه‌های شاخص می‌توان به افتتاح گلخانه گل‌های تزینتی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان، افتتاح مرکز جامع پزشکی زیاران بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، افتتاح مدارس سبز در مناطق شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان، تجهیز و خرید ماشین آلات امداد و نجات و خدمات شهری در شهرداری‌های آبیک و قشلاق با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان، آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری و روستایی با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان، تامین مسکن مدد جویان بهزیستی، احداث ایستگاه‌های تامین و تقویت برق و احداث مخازن آب روستایی را عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.