مدیرکل ورزش کرمان با تأکید بر لزوم توسعه ورزش همگانی، افزایش نشاط اجتماعی و بهره‌وری ملی را از مؤلفه‌های اصلی توسعه ورزش همگانی عنوان کرد.

میثم پاریزی در مراسم بزرگداشت شهید باهنر که به همراه همایش بزرگ ورزش صبحگاهی صبح امروز در محل پارک جنگلی شهید باهنر کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهید رئیسی شهدای دولت، گفت: برنامه همایش بزرگ ورزش صبحگاهی به مناسبت گرامیداشت این ایام برگزار شده است که لازم می‌دانم از حضور تک تک شما عزیزان قدردانی کنم.

وی افزود: در آخرین ارزیابی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، به واسطه همت، حضور و تلاش شما و مربیان ورزش روزانه که به بهرحال عاشقانه و دلی کار را دنبال می‌کنید، ورزش همگانی استان کرمان در بین استان‌های کشور رتبه نخست را به دست آورده است، آن هم استان‌هایی که برخی از آن‌ها از نظر منابع و زیرساخت‌ها شاید از استان کرمان جلوتر باشند که من به واسطه رقم خوردن این اتفاق مهم در استان کرمان از شما بزرگواران تشکر می‌کنم.

پاریزی یکی از سیاست‌های کلان ورزش استان را بحث توسعه متوازن عنوان کرد و بیان داشت: همین قدر که زیرساخت ایجاد می‌شود، همین قدر که حوزه ورزش قهرمانی و حضور تیم هایمان در رقابت‌های کشوری و لیگ‌های مختلف مهم است، یکی از ملاک‌های مهم و اساسی، بحث توسعه ورزش همگانی و بحث نشاطی هست که باید در جامعه ایجاد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با تأکید بر لزوم توسعه ورزش همگانی، افزایش نشاط اجتماعی و بهره‌وری ملی را از مؤلفه‌های اصلی توسعه ورزش همگانی عنوان کرد.

پاریزی خطاب به اعضای زیرمجموعه هیئات ورزش‌های همگانی استان و شهرستان کرمان تصریح کرد: هنوز متأسفانه کم تحرکی در جامعه زیاد است، امیدواریم این انرژی و این نشاطی که در مجموعه شما وجود دارد و مسبب حال خوب شما شده است، این را بتوانید به تمام جامعه تعمیم دهید تا یک جامعه سالم و پر از شادابی و نشاطی را بتوانیم در سطح استان داشته باشیم و این‌ها بتواند در مجموعه‌های مختلف (بخش خصوصی، بخش دولتی) بهره وری را بیشتر کند و ظرفیت‌های ما را در حوزه منابع انسانی و کار‌های اجرایی ارتقا دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار