معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: صنعت هسته‌ای ایران محصولات فاخری برای پیشرفت ملی تولید می‌کند و ما با عبور از مسیری سخت به این جایگاه دست یافتیم.

محمد اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و به مناسبت هفته دولت در مسجد مصلی اصفهان گفت: دشمن قصد داشت که پیچ و مهره صنعت هسته‌ای ایران را از کار بیندازد و نابود کند اما ما هر روز به قدرت‌ و منابع بیشتری دست یافتیم.

وی اضافه کرد: به همت سازمان انرژی اتمی تحقیقات به ثمر نشسته و به قابلیت‌های خودکفا در دانش هسته‌ای از جمله آب سنگین دست پیدا کردیم.

رییس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: مهم‌ترین ابزار دشمنی غرب با ما جنگ اقتصادی و تحریم‌های فلج‌کننده بود، آنان کوشیدند با خرابکاری‌ در صنعت هسته‌ای اختلال ایجاد کنند اما ایران با تلاش بی وقفه هم اکنون در جهان سرآمد است.

اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات بی روح و سرد از دیگر برنامه‌های دشمن بود که در نهایت هدفش محقق نشد و فرصتی ایجاد شد تا همه سلایق و افراد مجرب با وفاق ملی در دولت جدید مشغول بکار شوند.

وی اظهار کرد: گره‌گشایی از کار مردم و فرصت آفرینی مهم‌ترین دیدگاه دولت چهاردهم است تا در نتیجه آن زندگی مردم تغییر محسوسی پیدا کند.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: فرمایشات دیروز رهبر معظم انقلاب، قدرت نافذ منطقه‌ای و عمق راهبردی و قدرت خنثی سازی و مراقبت از فتنه‌ها را نشان می‌دهد.

اسلامی اظهار کرد: نسل‌کشی و جرم و جنایت زیاد رژیم صهیونیستی سبب شده که فلسطین موضوع مشترک تمام جهان شود و در پی آن تظاهرات مختلفی را نیز شاهد هستیم.

وی ادامه داد: بی تردید ماهیت سازمان ملل حمایت از نظام سلطه است و ما اگر بخواهیم با نظامی مانند رژیم صهیونیستی مقابله کنیم باید قدرت داخلی تقویت شود.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: دشمن برنامه‌های مختلفی برای ساقط کردن جمهوری اسلامی تدوین کرد که همه آنها در نتیجه خون شهدای ما شکست خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.