معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: ۸۵ درصد زائران اربعین حسینی به استان اردبیل بازگشتند.

احد شیرین‌زاده گفت: ۲۸ هزار زائر استان اردبیل به سفر معنوی اربعین رفته بودند که عمده این زائران به استان بازگشته و تنها تعدادی محدود در حال بازگشت و در مسیر رسیدن به اردبیل هستند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان اردبیل افزود: هیچ کمبود اتوبوسی را در پایانه مرزی برکت مهران نداریم و هم اکنون ۱۸ دستگاه اتوبوس در آنجا مستقر شده تا تعداد محدود زائران باقیمانده را به مقصد اردبیل جابه‌جا کنند.
به گفته او، از ۱۵ مردادماه طرح جابجایی زائران اربعین حسینی آغاز شده و تا این لحظه بیش از ۳۰ درصد این زائران که ۹ هزار نفر را شامل می‌شود، از طریق ناوگان عمومی اتوبوس جابجا شدند.
شیرین‌زاده فعالیت ۳۲۲ دستگاه اتوبوس را در این ایام با هدف رضایتمندی زائران در جابجایی به مرز‌ها یادآور شد و افزود: حتی اتوبوس‌های این استان به سایر مقصد‌ها نیز ارائه خدمات کرده و اقدام به جابجایی زائران در چند هفته گذشته کرده‌اند.
او در ادامه گفت: تا دیروز ۹۷ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی برکت مهران حاضر بود که با کاهش جمعیت زئران این تعداد به ۱۸ دستگاه تعدیل شده و هیچ‌گونه کمبودی را در جابجایی زائران شاهد نیستیم.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: ۴۰ دستگاه از اتوبوس‌های استان طی ۴۸ ساعت گذشته برای زائران به سایر مقصد‌ها ارائه خدمات کردند و این امر به صورت دقیق و آنلاین رصد می‌شود تا هیچ زائری بدون اتوبوس معطل و گرفتار در پایانه برکت نماند.
شیرین‌زاده بیان کرد: بیش از ۸۹ درصد زائران استان از طریق مرز مهران تردد کردند و برای سایر مقاصد مرزی نیز اتوبوس‌ها ارائه خدمات را به صورت مناسب انجام دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.