اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۳ به مبلغ ۲۲۷ میلیارد تومان بین دستگاه‌های اجرائی شهرستان بهمئی توزیع شد.

نماینده سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان و دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان بهمئی، در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان با اشاره به اینکه، با اختصاص ۲۲۷ میلیارد تومان اعتبار، اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی این شهرستان، شتاب بیشتری می‌گیرد گفت: توسعه کشاورزی، بهداشت و درمان، توجه جدی به روستا‌ها و مراکز بخش‌ها و راه‌های ارتباطی شهرستان از محل این اعتبارات در اولویت قرار گرفت.

حسن زاده افزود: مجموع این میزان اعتبار که در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهمئی تخصیص داده شد از منابع استانیِ یک سوم، دو سوم، توازن و ۲۷ صدم ورزش تامین شده است و بین تمامی دستگاه‌های اداری بهمئی توزیع شد.

وی ادامه داد: بیشترین میزان اعتبارات در حوزه‌های بهداشت و درمان، حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی، خدمات کشاورزی، خدمات شهری و آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

فرماندار بهمئی بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام بخش‌های مختلف، تلاش جدی در افزایش بهره وری عوامل تولید در عرصه‌های متعدد به منظور کاهش هزینه‌های تولید، تاکید کرد و گفت: اولویت اختصاص اعتبارات، با طرح‌های نیمه تمام و در حال اجراست و تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام، با پیشرفت کاری بالا و جلوگیری از تصویب و اجرای طرح جدید از مهمترین مصوبات این نشست است.

علی محمدی ادامه داد: درحال حاضر برخی از طرح‌های عمرانی نیمه تمام این شهرستان بیش از ۷۰ درصد پیشرفت دارد که نیازمند تامین اعتبار و تکمیل و راه اندازی این طرح ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار