پنج هفته پس از ممنوعیت فعالیت مرکز اسلامی هامبورگ، اکنون مدیر سابق آن ۱۴ روز فرصت دارد آلمان را ترک کند.

پنج هفته پس از ممنوعیت فعالیت مرکز اسلامی هامبورگ که توسط مقامات آلمانی به عنوان مرکز افراطی طبقه بندی شده بود، مدیر سابق این مرکز اکنون با اخراج از آلمان مواجه است.

براساس گزارش القدس العربی، سخنگوی وزارت کشور در ایالت هامبورگ آلمان گفت که مقامات این کشور این هفته حکم اخراج محمد هادی مفتح (۵۷ ساله) را صادر کردند و توضیح دادند که این تصمیم به وی ۱۴ روز فرصت داده است تا آلمان را ترک کند، در غیر این صورت او با هزینه شخصی خود به کشور مبدا اخراج خواهد شد.

به گفته مقامات، این مهلت در ۱۱ سپتامبر آینده به پایان می‌رسد. علاوه بر این، او دیگر اجازه ورود به آلمان و ماندن در آنجا را نخواهد داشت. اگر این کار را انجام دهد ممکن است تا سه سال به زندان محکوم شود.

محمدهادی مفتح از تابستان ۲۰۱۸ مرکز اسلامی هامبورگ را اداره می‌کرد. در ۲۴ ژوئیه، نانسی ویزر، وزیر کشور فدرال آلمان این مرکز را به عنوان یک مرکز مهم تبلیغاتی برای مقاومت اسلامی در اروپا و مواضع ضد صهیونیستی ممنوع کرد. پلیس سراسر آلمان دارایی‌ها و امکانات مرکز و پنج سازمان وابسته را مصادره کرد. از آن زمان تاکنون، مسجد آبی نیز تحت مدیریت مقامات فدرال آلمان بوده است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۴۰۳
شما هم دارایی های موسسات آلمانی را مصادره کنید
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۷:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۳
ایران هم مدیر مدرسه آلمانی در تهران را فوری اخراج بکند ویکی ازکارداران آلمان را تا مشروع اعلام بکند عراقچی فوری جواب بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۳
عمل متقابل برای مراکز( مثلا) فرهنگی آلمان در ایران و مسئولان آنها...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۳
چه حرف هایی میزنی مگر نمیدانی دولت عوض شده چند روز دیگر وزارت امورخارجه رسما"از دولت آلمان تشکر و قدر دانی میکند و میگوید هر کسی را در دولت قبل به آلمان فرستاده اند در صورت تکدر خاطر از آلمان اخراج کنید و تشکر و قدر دانی هم میکنند و در ایران هم هر آشوب طلبی که محکوم شده بود را با سلام و صلوات بر میگردانند فقط نمیدانم شهدای نیروی انتظامی و بیسج را محاکمه میکنند یا نه هر چه نباشد آنها به طرز فجیعی به شهادت رسیدند شاید خاطر ظاربین از پیکر تکه تکه و خون آلود این جوانان مکدر شده باشد آخر چه معنی دارد فردی در اثر برخورد قمه و چاقو خون آلود و تکه تکه شود
آخرین اخبار