۱۲۰ غرفه برای ارائه دست ساخته‌ها و محصولات استان‌ها در حاشیه دومین جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین برپا خواهد شد.

شهرام زارع در ستاد استانی برگزاری دومین جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین به میزبانی اتاق بازرگانی استان با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره‌ها به بهبود فضای کسب و کار کمک می‌کند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در شهرستان فارسان هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: در تلاش هستیم تا با رایزنی از رؤسای اتاق‌های بازرگانی، سفرای کشور‌های خارجی و رایزنان اقتصادی سفارتخانه‌ها را برای حضور در جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین دعوت کنیم.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده در ۱۸ و ۱۹ مهرماه امسال جشنواره بادام در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد، همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره گز هم در حال انجام است.

زارع تاکید کرد: هدف از همکاری اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با فرمانداری فارسان برای برگزاری دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران زمین، معرفی محصولات تولیدی چهارمحال و بختیاری در سراسر کشور و جامعه اقتصادی بین‌الملل است.

مسعود آگشته دبیر جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین با بیان اینکه ۱۲۰ غرفه برای ارائه دست ساخته‌ها و محصولات استان‌ها در حاشیه این جشنواره برپا خواهد شد، گفت: انتظار داریم فعالان صنایع‌دستی در استان نیز در این نمایشگاه مشارکت کنند.

وی افزود: پارسال استقبال از جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در شهرستان فارسان مطلوب بود، پیش‌بینی می‌شود امسال جمعیت بیشتری حضور پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار