دومین اردوی ویژه مادران، همسران و دختران خانواده معزز شاهد و ایثارگر در «مجتمع فرهنگی، تفریحی شهدای اردیبهشت»برگزار شد.

میثم جعفری، مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر گفت: پس از برگزاری نخستین اردوی بانوان خانواده معزز شاهد و ایثارگر در «مجتمع فرهنگی، تفریحی شهدای اردیبهشت» در مردادماه برگزار شد، در هفته نخست شهریور ماه میزبان گروه دوم این بانوان معزز از شهرستان ساوجبلاغ بودیم.

وی با اشاره به امکانات موجود در این مجتمع، گفت: «مجتمع فرهنگی، تفریحی شهدای اردیبهشت» مجهز به امکاناتی متنوع، نظیر مرکز گردشگری سلامت، اتاق فراغت و فیلم، کتابخانه، کافی شاپ و امکانات ورزشی و تفریحی می‌باشد که استفاده از این خدمات در قالب کارت سفر «شاهد سیر» به صورت رایگان می‌باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در پایان درباره هدف از احداث مکانی تفریحی و ورزشی برای بانوان خانواده معزز شاهد و ایثارگر گفت: با توجه به عدم فضای اختصاصی برای بانوان خانواده معزز شاهد و ایثارگر در هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، این موضوع در دستورکار قرار گرفت و طرح تبدیل فضای CIP «مجتمع فرهنگی، تفریحی و اقامتی کوثر البرز» به اولین مرکز فرهنگی- تفریحی ویژه بانوان، آماده و فاز اجرایی آن از دهم خردادماه سال ۱۴۰۳ آغاز و در تیرماه افتتاح شد.

گفتنی است، «مجتمع فرهنگی، تفریحی و اقامتی شهید آیت الله رئیسی» با مساحت ۱۸۰ هکتار سال ۱۳۷۳ در منطقه کردان استان البرز، فعالیت خود را آغاز و فاز اول اجرایی آن در سال ۱۳۷۴ به منظور فعالیت‌های اردویی فرزندان خانواده معزز شاهد و ایثارگر افتتاح شد. از سال ۱۳۷۴ تاکنون امکانات فرهنگی، تفریحی و اقامتی دیگری به آن اضافه شده است که خانواده معظم شهدا و ایثارگران می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

سال ۱۳۹۳ واحد اقامتی سی‌آی‌پی (CIP) مجتمع با مساحت ۱.۵ هکتار برای استفاده مهمانان ومسئولین آماده گردید. در سال ۱۴۰۰ با روی کارآمدن دولت سیزدهم با دستور شهید آیت‌الله رئیسی استفاده برای افراد خاص از این مجموعه ممنوع اعلام شد. این واحد که «مجتمع فرهنگی، تفریحی شهدای اردیبهشت» نامگذاری شده است، اکنون به بانوان خانواده معزز شاهد و ایثارگر خدمات ارائه می‌دهد.

برچسب ها: اردو ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار