معاون امور مناطق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: فعالیت دستفروشان چهارراه ولیعصر در بازارچه سرمد از شنبه ۱۰ شهریور آغاز می‌شود.

یاسر نکوفال معاون امور مناطق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اجرای طرح ساماندهی دست فروشان چهارراه ولیعصر گفت: این دست فروشان قرار است در بازارچه سرمد با ارائه غرفه‌های رایگان مشغول به کار شوند و از شنبه ۱۰ شهریور این بازارچه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: حسب دستور شهردار تهران مبنی بر ساماندهی دست فروشان محور‌های مهم پایتخت، اقدامات لازم برای ساماندهی دست فروشان چهارراه ولیعصر در منطقه ۱۱ تهران صورت گرفت.

معاون امور مناطق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه زمینی حدود ۲۰۰۰ متر که متعلق به شهرداری منطقه ۱۱ است برای استقرار دست فروشان چهارراه ولیعصر در نظر گرفته شده است، افزود: عملیات عمرانی در این زمین انجام شده و پس از خاکبرداری و تسطیح زمین و آسفالت آن، بازارچه سرمد احداث و ۱۲۰ غرفه برای دست فروشان در این بازارچه جانمایی شده است.

نکوفال گفت: طبق فهرست شهرداری منطقه ۱۱ و شرکت شهربان، حدود ۱۲۰ دست فروش در محدوده چهارراه ولیعصر فعالیت می‌کردند که با احداث بازارچه سرمد می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون امور مناطق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: افرادی که در فهرست ثبت نام برای گرفتن غرفه هستند دارای اولویت بوده و این غرفه‌ها به صورت قرعه کشی طبق اولویت ثبت نام در اختیار دست فروشان متقاضی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به دست فروشان تا زمان توانمندسازی آنها که بتوانند روی پای خودشان بایستند و شغل مناسبی برایشان ایجاد شود، ادامه خواهد داشت، افزود: غرفه‌های این بازارچه تا زمان فعالیت این بازارچه و حتی تا شب عید نیز ادامه داشته و در دسترس مردم و دست فروشان خواهد بود و حتی تا پس از عید نیز فعالیت دست فروشان در این محدوده ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
خدانگهدار باشه خانم دکتر
Iran (Islamic Republic of)
تاجر مشهور شهر در آینده
۲۳:۴۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
دستتون درد نکنه اون دست فروشها رو از اونجا جمع کنید من میخوام بیام جلو مترو اونجا به صورت شیک و مدرن جوراب بفروشم دیگه از کارگری خسته شدم درآمدش هم اصلا به درد نمیخوره هر چی هم میدن باید یه چیزی هم روش بزاری خرج استهلاک بدن و دارو و دکتر کنی
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۲:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
شهرداری خودش عامل بی نظمی و افزایش سد معبر در شهر تهران شده ، یه بار به تقاطع حافظ و جمهوری بروید ،اصلا پیاده رو و حتی خیابان جای رفت و آمد نیست ، عوامل شهرداری همه جا را به اتباع اجاره داده اند و غیر قانونی از بساطی ها پول میگیرند .
Iran (Islamic Republic of)
شریف
۲۱:۱۸ ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
سلام ...شهرداری چرا به فکر تمام دستفروشان تهران نیست میخواد سر این تعداد شیره بملد تا مدتی بعد هم ....
Netherlands (Kingdom of the)
نیلوفر اکبری
۲۱:۱۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
فقط بلدن همه جا روبه گند بکشن اخه چهارراه ولیعصر رو چرا میخواید اینقدر از بین ببرید عقده دارید ؟؟اون از قطع درختهای کهنسالش که همه قشنگیه اون اطراف بود اینم از این یه دفعه لودر بیارید خراب کنید بره خیالتون راحت بشه‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
ایران از سازمان های بین المللی خواستار رسیدگی به اوضاع دانشجویان و اساتید زندانی در زندان های آمریکا می‌شود؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
این کار باعث میشه که همه بشند دست فروش که غرفه رایگان دریافت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
اشکال کار کجاست وقتی شغل ودرامدی نداره مجبور دستفروشی کنه شما شغل به این افراد بدید تا کسی نره دنبال دستفروشی
Germany
صمد
۰۲:۵۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
حالا تو چرا ناراحتی که غرفه رایگان بدند اخوییییی؟
United States of America
امیر
۰۷:۴۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۳
شهرداری فقط دنبال درآمد کجا بودنش خراب کردن شعن یه محل مهم نیس.تاتر شهر و محل اطرافش زیبایی چهارراه ولی عصر در آمد به چه قیمتی.ا
آخرین اخبار