مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: کسب نمره قبولی در دوره بین المللی مربیگری B جهانی کوراش، افتخاری بزرگ برای علاقمندان به این رشته است که از سه نماینده ایران، ۲ نفر اهل این استان بودند.

عباس شیبک بیان کرد: دوره بین المللی مربیگری B جهانی کوراش در تاشکند ازبکستان برگزار شد که در این دوره ۳۰ نفر از کشور‌های مختلف شرکت داشتند.

وی افزود: از کشور ایران با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ووشو، عباس شیبک و زینب عباسی از سیستان و بلوچستان و سهیل آتش پرور از تهران در این دوره حضور پیدا کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این دوره بصورت آنلاین تحت انستیتوی آلمان بصورت مجازی در اردیبهشت ماه بصورت یکماه برگزار شده بود که در ادامه کلاس‌های تئوری و عملی از تاریخ ۲۸ مرداد تا پنج شهریور در دانشگاه دولتی علوم ورزشی تاشکند ازبکستان برگزار شد.

وی اظهار کرد: با درخشش نمایندگان ایران هر سه نفر اعزامی توانستند نمره قبولی در آزمون را کسب، و مربیگری درجه B کوراش جهانی را دریافت کنند.

شیبک گفت: انجمن کوراش یکی از رشته‌های پر مدال بوده که تحت نظارت فدراسیون ووشو تا کنون توانسته افتخارات زیادی در بازی‌های آسیایی و گیمز‌های مختلف جهانی بدست آورد.

برچسب ها: ورزش و جوانان ، کوراش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار