رئیس دولت چهاردهم در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم گفت: هروقت از من عدم صداقت دیدید مقابل دوربین بگویید که این کار را نکردید.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کشورمان در نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی خود با مردم ضمن گرامی‌داشتن یاد و خاطره شهدای دولت گفت: امیدواریم بتوانیم خدمتگزار مردم باشیم. 

وی اظهار کرد: می‌توانم هر ماه یک بار با شما صحبت کنم و همچنین با مردم صحبت کنیم و دغدغه‌هایشان را بشنویم. 

رئیس قوه مجریه بیان کرد: آنچه در مناظرات گفتم همچنان به آن پایبندم و سعی کردم با مردم صادق باشم و آنچه جز راست است نگویم. 

پزشکیان گفت: هفته آینده قرار است نشست خبری بگذاریم. مشکل این بود که تا حالا باید دولت را تعیین می‌کردیم و گفت‌وگو‌های زیادی در انتخاب وزرا برمبنای آنچه می‌خواستیم وفاق ملی داشته باشیم انجام دادیم و باید از ریاست مجلس و نمایندگان تشکر کنیم که رای بالایی دادند و تا حالا میانگین رای آن‌قدر نبود. چهار تا از عزیزان از دولت شهید رئیسی و از دولت آقای روحانی و اصلاح‌طلبان و معتقد به یک نگاه مشترک هستند.

وی ادامه داد: نزدیک به ۱۰ هزار ساعت تیم‌های مختلف با این عزیزان مصاحبه کردند و گاهی اوقات یک تیمی را انتخاب می‌کردیم و ممکن بود برخی با آنها اختلاف نظر داشتند.

کشاورزان و پرستاران ما مشکل دارند و ناترازی در برق و محیط زیست دیده می‌شود

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تا جایی‌که از دست ما بر می‌آمد سعی کردیم در حد وسعت خود کار کنیم، اظهار کرد: کشاورزان و پرستاران ما مشکل دارند و ناترازی در برق و محیط زیست دیده می‌شود. در این یک ماه پرس و جو می‌کردیم و وضعیت این است که دیده می‌شود. 

رئیس قوه مجریه بیان کرد: پولی که برای گندمکاران دیده شده بود ۱۲۰ همت بود و این در صندوق نبود و آن چیزی که کشت شده بالای ۲۰۰ همت است که ان‌شاءالله تمهیداتی اندیشیده شده و درحال حل شدن است.

وی افزود: حضرت علی (ع) فرمودند خدا رحمت کند کسی که اول خود را شناخت؛ باید بدانیم کجا هستیم و باید بدانیم کجا می‌خواهیم برویم. اینکه کجا هستیم مردم می‌دانند.

پزشکیان گفت: ما باید دست به دست دهیم و با وفاق و با نگاه چشم‌انداز قرار است بهترین و الهام‌بخش باشیم و به بودن در ایران افتخار کنیم و دیگران از ما الگو بگیرند.

حسودی‌مان می‌شود که یکی از ما بهتر است و این گیری است که ما داریم

رئیس‌جمهور بیان کرد: ما باید نخبگان، افراد توانمند و تاجران اصلی را ببینیم و برای آنها ارزش قائل شویم تا آنها توانمندی خود را بروز دهند. حسودی‌مان می‌شود که یکی از ما بهتر است و این گیری است که ما داریم.

رئیس قوه مجریه تصریح کرد: برای وزارتخانه‌ها کاری می‌کنیم که مدیران کل و کارکنان براساس شایستگی قرار بگیرند و نه اینکه براساس جناح باشند. شاخص ما براساس رضایت مردم است و این شاخص امام علی (ع) در توصیه به مالک اشتر است.

سعی خواهیم کرد که عدالت و از بین بردن تبعیض‌ها در قوانین دیده شود

رئیس قوه مجریه ادامه داد: سعی خواهیم کرد که بحث عدالت و از بین بردن تبعیض‌ها و مکانیزم‌های پرداخت‌ها در قوانین دیده شود.

پزشکیان با اشاره به شعار وفاق ملی و نگاه به آینده گفت: آنچه که بر اساس آموزه‌های دینی و اعتقادی به آن باور دارم این است که وحدت و انسجام مسلمانان اصلی است که رسول خدا وقتی مکه را فتح کردند در آنجا سخنرانی کردند. آنهایی که در مکه بودند همان‌هایی بودند که مسلمان‌ها را می‌کشتند و آنها را اخراج می‌کردند و در جنگ‌ها هر کاری از دستشان برمی‌آمد کوتاهی نمی‌کردند. اما وقتی پیامبر مکه را فتح کرد هیچ خونی ریخته نشد و ایشان فرمود که مسلمانان با هم برادرند.

ما تحمل شنیدن نظر مخالف را نداریم

رئیس قوه مجریه گفت: وصیت‌نامه چکیده عمر انسان‌ها است و حضرت علی نیز در وصیت‌نامه خود فرمودند: نظم امر اصلاح ذات بین است، به این معنا که اصلاح بین مسلمانان از نماز و روزه با ارزش‌تر است. ما هر روز در نماز می‌گوییم صراط مستقیم، اما تحمل شنیدن یک نظر مخالف را نداریم. 

رئیس‌جمهور کشورمان تصریح کرد: هیچ اثر انگشتی در کل دنیا شبیه یکدیگر نیست، پس چطور ممکن است ذهن من و شما شبیه یکدیگر باشد؟ اما ایجاد یک نگاه مشترک بین ما ایرانیان، وحدت را شکل می‌دهد. ما باید برترین و الهام بخش باشیم و سیاست‌های کلی نظام که میثاق مشترک همه ما است برای رسیدن به بهترین چشم‌انداز مورد نظر است. 

وی ادامه داد: ما باید کاری کنیم که وفاق در چهارچوب قانون و سیاست‌ها اجرا شود و برای هر وزارتخانه‌ای مسئولیت‌ها و چارچوب‌ها را استخراج کرده‌ایم و فردا قرار است که در جلسه هیئت دولت آن را به وزرا ارائه کنیم تا بدانند که مسئولیتشان در وزارتخانه‌ها چیست؛ و باید مشخص شود که هر کدام از بند‌ها بر عهده کدام یک از معاونت‌هاست و زمانبندی آن نیز باید مشخص شود، لذا اگر بندی وجود دارد که قابلیت اجرا ندارد و یا مشکل قانونی دارد باید احصاء شود و در رابطه با آن با مجلس هم‌اندیشی کنیم. یک ابزار نظارت نیز شکل خواهیم داد تا تا آنچه که در برنامه است را پیگیری کنیم.

مشکلات خود را با همسایه‌ها و دنیا از بین ببریم، مسائل حل خواهند شد

پزشکیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه دولت برای مهار تورم و گرانی چیست، گفت: روز گذشته وزیر اقتصاد ما سیاست‌ها و برنامه‌های خود را ارائه کرد. یک سری سیاست‌ها تکنیکال هستند و به قوانینی برمی‌گردد که در مجلس نوشته شده است و اگر آنها نتوانست مشکلات مردم را حل کند باید بند و قانون جدید اضافه کنیم. اما به این باور دارم که انسجام داشته باشیم و اختلاف‌های داخلی را حل کنیم. همچنین مشکلات خود را با همسایه‌ها و دنیا از بین ببریم مسائل حل خواهند شد.

رئیس‌جمهور گفت: تیم اقتصادی ما به شکلی واحد عمل می‌کند، اما مشکلاتی وجود دارد. دکتر طیب‌نیا نیز به عنوان نماینده ارشد ما در این تیم هستند و هر هفته جلساتی را برگزار و تصمیم‌گیری می‌کنیم که سلایق خود را چگونه نزدیک کنیم که به اهداف خود برسیم.

رئیس قوه مجریه گفت: در این مدت با مسئولان بیش از ۴۰ کشور صحبت کردیم و به دنبال حل مشکلات هستیم.

نمی‌توان یکدفعه بانک‌ها را تعطیل کرد

پزشکیان درباره ناترازی بانک‌ها گفت:‌ باید طوری عمل کنیم که مردم ضرر نبینند. نمی‌توان یکدفعه بانک‌ها را تعطیل کرد. در این زمینه روند درستی را باید در پیش بگیریم.

پزشکیان در ارتباط با موضوع بورس گفت: روندی که داریم چند مسئله دارد. وزیر نظرات خود را بر اساس قوانین بیان می‌کند و ما با کارشناسان اقتصادی جلساتی را خواهیم داشت برای آن که بتوانیم ثبات را در جامعه عملی کنیم. 

وی ادامه داد: اگر ما بتوانیم ایده‌ها و نظرات کارشناسان را در این زمینه بگیریم، به امید خدا می‌توانیم ثبات را در جامعه ایجاد کنیم و تلاش ما این است که راه درست را پیدا کنیم و این راه درست توسط آدمی درست عملی شود.

پزشکیان: برای رشد ۸ درصد به ۲۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز داریم

پزشکیان درباره رشد اقتصادی و تولید گفت:‌ این موضوع اکنون با این ناترازی انرژی که داریم عملی نمی‌شود. درحال حاضر برخی از کارخانه‌های ما مشکل دارند. ما باید ناترازی در انرژی را حل کنیم تا به سایر مشکلات برسیم. آن چه که کارشناسان و اقتصاددان‌ها می‌گویند این است که برای رشد ۸ درصد به ۲۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز داریم. 

وی ادامه داد: برای رشد سرمایه‌هایی که می‌توانیم جمع کنیم با بهبود بهره وری افزایش دهیم. یعنی ما اگر هر چه سرمایه گذاری می‌کنیم اما تازه به ۱۰۰ میلیارد دلار می‌رسد و در نتیجه ما نیاز به سرمایه گذاری خارجی داریم و باید نشان دهیم چگونه می‌توانیم به اهداف خود در این زمینه برسیم. در ضمن باید تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ما به ثبات قانونی ما اعتماد پیدا کنند. 

وی اضافه کرد: ما نه تنها به کشور سرمایه گذار نیاوردیم بلکه سرمایه گذاران نیز از کشور خارج شدند.

پزشکیان گفت: اکنون انسجام و وفاق در میان تمامی نظام وجود دارد و امیدوارم سرمایه گذاران نیز به ما اعتماد کنند و سرمایه‌هایشان را در کشور خودمان به کار گیرند.

رقابت باید عادلانه باشد و در یک شرایط نابرابر رقابت معنا ندارد

رئیس‌جمهور ادامه داد: در سطح بندی و ارجاع آن چیزی که سیاست‌های مقام معظم رهبری هم تاکید دارند در بند پنج آمده است که خارج از سطح بندی حتی پرداخت شکل نگیرد اگر همین کار انجام شود در بهداشت و درمان عدالت مد نظر را اجرا کرده‌ایم. در آموزش و پرورش ما مشکلات زیادی داریم و در شورای انقلاب فرهنگی هم خدمت بزرگان صحبت کردیم که قابل قبول نیست فردی که پول ندارد در مدرسه‌ای درس بخواند که ممکن است خوب آموزش نبیند. در کشور‌های اروپایی هم این اتفاق نمی‌افتد که برای یک عده خاصی کلاس‌های خاص بگذارند.

بحث پزشک خانواده یک بستر عادلانه خواهد بود

وی خاطرنشان کرد: باید برای معلمانی که می‌خواهند به مناطق محروم بروند پشتیبانی خاص بگذاریم. اینکه فردی در شمال تهران با پول آن‌چنانی و امکانات درس می‌خواند با یک فرد محروم رقابت کند؛ عادلانه است؟ آیا عدالت است فرد محروم با یک فرد دارا با هم مسابقه دهند؟ رقابت باید عادلانه باشد و در یک شرایط نابرابر رقابت معنا ندارد. اگر قرار است رقابت باشد، باید کاری کنیم که در یک شرایط برابر افراد باهم رقابت کنند. 

زودتر می‌خواستم به عراق بروم، اما گفتند فعلا صلاح نیست

پزشکیان درباره سفر خود به عراق بیان کرد: حقیقتا زودتر می‌خواستم به عراق سفر کنم برای نجف و زیارت حضرت علی علیه السلام، چون ما بیشتر دید و نگاهمان از مولا علی (ع) است. توصیه‌های ایشان شاید خیلی جا‌ها بالاتر از حرف‌هایی است که ما حتی از نظر علمی از آنها برداشت می‌کنیم. البته حرف‌های من به این معنا نیست که بنده از علم سر در نمی‌آورم؛ به هر حال من در بُرد جراح، نفر دوم کتبی ایران شدم یعنی آدم بی‌سوادی نیستم. از نظر علمی همیشه جزء رتبه‌های بالای کلاس بودم و ما به امام علی (ع) عشق می‌ورزیم ولی به توصیه‌هایشان عمل نمی‌کنیم. خیلی وقتا بیگانه‌ایم از راهی که ایشان به ما نشان داده است و باید برای خود گریه کنیم که چرا راه‌شان را نمی‌رویم.

وی ادامه داد: حدیثی از امام صادق (ع) هست که می‌فرمایند باعث آبروریزی ما نشوید؛ این برازنده ما شیعیان نیست که در جامعه فقیر باشد، بی عدالتی باشد، ظلم باشد، تبعیض باشد و اختلافات آن‌چنانی باشد و بگوییم که شیعه علی (ع) هستیم. حضرت علی (ع) به خاطر عدالت شهید شد. در نتیجه زودتر می‌خواستم به عراق بروم، اما گفتند فعلا صلاح نیست تا اینکه بالاخره گفتند می‌شود.

پزشکیان افزود: امیدوارم خدا کمک کند ما شرمنده مسیر و آن باور‌ها نشویم و مردم عزیز کشورمان وقتی به ما و به شیعیان نگاه می‌کنند به عنوان انسان‌هایی که منصف و عادل هستند نگاه کنند نه به عنوان انسان‌های متکبر، مغرور و زورگوی تمامیت‌خواه.

پزشکیان گفت: پارسال با هلال احمر برای زیارت به عراق رفتیم و هلال احمر جلسه گذاشته بود و ما را هم بردند.

ایرانیانی که در خارج از کشور هستند را باید برگردانیم

رئیس‌جمهور گفت: برای سفر به نیویورک با برادران در خدمت رهبر انقلاب صحبت می‌کنیم. باید ایرانیانی که در خارج هستند، دلشان برای ایران می‌تپد و از دست ما ناراضی هستند را برگردانیم و بیایند در کشور سرمایه‌گذاری کنند و هر ایرانی که در خارج است باید دلش برای ایران بتپد. باید با آنها صحبت کنیم تا به ایران بیایند و از رفتن محرومشان نکنیم.

وی اظهار کرد: ما با خودمان مشکل داریم. برای انتخابات من را رد صلاحیت کردند و اگر دید باز رهبری نبود ممکن بود من را هم حذف کنند. همه کسانی که دلشان برای ایران می‌لرزد و عشق ایران را دارند و براساس آن چشم‌اندازی که می‌توان به آن افتخار کرد و هرکس که بخواهد چشم‌انداز را پیاده کند؛ باید بستر را برای او باز کنیم تا بدون ترس بیاید و باید یک صدا از مجلس و قوه قضاییه بیرون بیاید نه اینکه در رسانه‌ای برای او حرف بزنند. 

برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چند نفر کاندید بودند

رئیس قوه مجریه گفت: چند نفر برای وزارت ارتباطات کاندیدا بودند. درخصوص آقای هاشمی روند بر این بود که براساس داده‌ها، فضای مجازی قانونمند شود و بناست که با شورای عالی فضای مجازی و شورای امنیت ملی بحث کنیم و براساس داده‌ها بستر را برای راحتی مردم از نظر علم، آگاهی و تجارت آماده و اجرا کنیم. 

پزشکیان اظهار کرد: سفر‌های استانی را آغاز می‌کنیم، اما بر سر اینکه اینکه بگویم در استان‌ها پروژه مصوب کردیم دو مسئله وجود دارد. ما به عنوان دولت بودجه را به مجلس می‌بریم و نمایندگان آن را تصویب می‌کنند. من به عنوان رئیس‌جمهور به استان‌ها می‌روم، اما آن پول کجاست؟

وی افزود: نتیجه این است که هزاران پروژه بر زمین مانده است. آنچه وعده بدهیم و پول نباشد، من از اول وعده‌ای نخواهم داد که نتوانم عمل کنم. باید براساس عدالت بودجه را تقسیم کنیم. پول را زمانی می‌توان اولویت‌بندی کرد که بدانیم سهم مناطق محروم در بهداشت، درمان و مدرسه چقدر است.

نمی‌خواهم وعده‌هایی بدهم که امکان ندارد

رئیس قوه مجریه بیان کرد: نمایندگان درخواست‌هایی داشتند که من حرفم این است، چیزی که داریم را در اختیار مردم می‌گذاریم. نمی‌خواهم وعده‌هایی بدهم که امکان ندارد.

وی ادامه داد: در یک دولت در شورای عالی برنامه‌ریزی استان گفتند که فلان عدد پروژه مصوب کردیم که من گفتم دو تا را مصوب کنید که به نتیجه برسد. ما نوکر مردم هستیم. من در عذابم؛ اینجا از من محافظت می‌کنند و برای من سخت است و دوست دارم در بین مردم باشم و در کوچه و بازار بیشتر عشق می‌کنم تا جایی که پر محافظ است، اما تلاش می‌کنم با تمام وجود برای مردم کار کنم. 

پزشکیان در پایان گفت: هروقت از من عدم صداقت دیدید در مقابل دوربین بگویید که این کار را نکردید. مشکلات کشاورزان، معلمان و پرستاران را حل می‌کنیم. ما وارث چیز خوبی شدیم، اما پولی در آن نیست. از رهبری اجازه گرفتیم از صندوق پول برداریم تا بدهی‌ها را تسویه کنیم؛ از رهبری قدردان هستم و امیدوارم وعده‌هایی دهیم که در آن پول وجود داشته باشد.

خبرنگاران: محمد امیرحسینی، فاطمه سیدی، متین نیک‌خوی متین و فاطمه تورانلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
تا زمانی که عدالت در پرداخت‌های حقوق همه حقوق بگیران بر قرار نشود هر روز باید شاهد تجمع و اعتراضات باشیم چرا باید شرکت نفت حقوق های ۸۰ـ۹۰ میلیونی بگیرند ویا شرکتهای فولاد و خودرو سازان حقوق های ۵۰-۶۰ میلیونی بگیرند یا سازمان آب و برق حقوق های ۴۰-۵۰ میلیونی بگیرند یا امور مالیاتی حقوق فعلی ۴۰ میلیونی و در عوض خیلی از ادارات و معلمان حقوقهای ۱۵-۱۶ میلیونی بگیرند ، الان هر کدام از این سازمانها و شرکتها طرف مقابل خود را می بیند و درخواست افزایش حقوق با گروه بالاتری را دارد .
Finland
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
با عرض سلام و احترام فراوان
خواهشمندیم در مورد اوضاع اسفناک اختلاس و فساد و ضعف شدید مدیرتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اطلاع رسانی فرمایید.
احسان انسانیتی
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
ببخشید راهی برای لطلاع رسانی شرایط اختلاس و ضعف شدید مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین بدون اخراج شدن ما وجود دارد؟ درخواست اطلاع رسانی و راهنمایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
سهام عدالت در سراسر کشور تاکنون درست عمل و اجرا نشده است چون به خاطر که بیش از 60 الی 70 درصد مردم سهام عدالت ندارند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
چرا نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه اینقدر قطعی برق دارد؟
۱۴:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
چرا نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه اینقدر قطعی برق دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
فوق العاده ویژه معلمان برقرار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
سلام چرا مخابرات فیش خواربار پرداختی را در سیستم درج نمی نماید
به خاطر که مدیران و مسئولان مخابرات از پول بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات به طور علنی و آشکار دزدی می کنند و از دی ماه سال 1400 تاکنون هم برای همه بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
گروسی: پاسخ پزشکیان برای دیدار و گفتگو را دریافت کردم
پس پزشکیان ثابت کرد و نشان داد که هنوز هم از خیانت های گروسی در توافق هسته ای، برجام و... درس عبرت نگرفته است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
و این در حالی است که گروسی بی ادب به همراه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در شورای حکام آژانس بارها ایران را متهم کرده است پس همکاری ایران با گروسی باز هم غلط و اشتباه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
گروسی به همراه خیانتکاران و جنایتکاران در شورای حکام آژانس بارها ضد علیه ایران قطعنامه صدور کرده است.
همکاری پزشکیان با گروسی خیانت به ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
مشکل پایبندی به برجام نیست
مشکل این است که برجام چیزخوبی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
جنازه برجام را رها کنید بریم سراغ بستن یک برجام دیگر(!)
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۰۴ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
اختلاف پرداخت کارانه بین پزشک و پرستار موجب نارضایتی شدید پرستاری شده چرا یک پزشک ماهی یک میلیارد کارانه بگیره ولی پرستار ۵۰۰ هزارتومان کجای دنیا این شکلیه تفاوت معمولا دوتا سه برابر نه ۱۰۰۰ برابر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
اجازه گران فروشی بلیت هواپیما در مسیر مشهد را نمی‌دهیم
نرخ مصوب بلیت مسیر مشهد با توجه به افزایش تقاضا در این ایام ۲میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و باز هم غیر قانونی است.
Iran (Islamic Republic of)
همه وعده های انتخاباتی‌ مسعود پزشکیان / مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند وعده های مسعود پزشکیان عمل و اجرا نشده است چرا؟
۰۹:۱۶ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
همه وعده های انتخاباتی‌ مسعود پزشکیان / مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند وعده های مسعود پزشکیان عمل و اجرا نشده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است تا زمانی که حق حقوق خود نرسیم سکوت نخواهیم کرد.
۰۸:۳۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
تا زمانی تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها بازنشستگان شرکت مخابرات با احکام جدید پرداخت نشود سکوت نخواهیم کرد شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است تا زمانی که حق حقوق خود نرسیم سکوت نخواهیم کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
بسمه تعالی

جناب آقای دکتر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیت

از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات بیش از 999 هزار بار در رسانه ها اعتراض کرده ایم ولی اما متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... هیچ کاری و اقدامی نکردند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
۰۸:۴۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات استان تهران هم متأسفانه از سال 1400 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
۰۸:۳۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
ارزش سهام عدالت 10 میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از 1 میلیون و 300 هزارتومان واریز می کنند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از 70 الی 100 میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 را به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان واریز کردند چرا؟
اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
متأسفانه دولت سیزدهم سود سهام ها شرکت مخابرات ایران را به زیر ۱۱ ریال رسیده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
به تخلفات سازمان بورس هم بررسی و رسیدگی کنید که متأسفانه هر سال علنی و آشکار سود سهام سهامداران دزدی می کند.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۰۸:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
جناب آقای مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار
جناب آقای مهندس مجید‌ سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران
مبلغ 6/043/500 ریال در تاریخ 1401/11/04سود سهام اخابر مخابرات ایران برای بنده واریز کردن شرم آور و تاسف بار است.
مبلغ 841/500 ریال در تاریخ 1402/06/20سود سهام اخابر مخابرات ایران برای بنده واریز کردن شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۰۸:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
۷۶۵۰۰ هزار سهم و هر سهم ۱۱ ریال و اریز مبلغ ۸۴۱۵۰۰ ریال در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ سود سهام اخابر مخابرات شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۰۸:۵۰ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
به گزارش پایگاه خبری میزان به طور رسما اعلام کرده است که سود سهام مخابرات ایران اخابر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ از طریق سجام واریز شده است ولی اما متأسفانه امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ هست که هنوز هم به حساب بنده واریز نکردن چرا؟ و کسی هم متأسفانه در بورس، شرکت مخابرات ایران و… پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
Finland
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
از ما گفتن بود.
پرسنل زحمتکش روستایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
درخواست رسیدگی و اطلاع رسانی لازم
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
وظیفه شرعی
اطلاع رسانی به مسولان
Iran (Islamic Republic of)
۵۸ هزار و ۸۰۰ روستا در کشور از نعمت برق برخوردارند و این در حالی است که هر روز برق در سراسر کشور قطع می شود و برای همه مردم مشکل ایجاد می کنند چرا؟
۰۰:۱۱ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
۵۸ هزار و ۸۰۰ روستا در کشور از نعمت برق برخوردارند و این در حالی است که هر روز برق در سراسر کشور قطع می شود و برای همه مردم مشکل ایجاد می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
تخلف جدید بانک ها در وام ازدواج/ پرداخت تسهیلات ازدواج به کارمندان خود به جای زوج‌ های جوان!
۲۲:۳۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
تخلف جدید بانک ها در وام ازدواج/ پرداخت تسهیلات ازدواج به کارمندان خود به جای زوج‌ های جوان!
ازدواج/ پرداخت تسهیلات ازدواج به کارمندان خود به جای زوج‌ های جوان!
کلاف سردرگم پرداخت تسهیلات تکلیفی ازدواج به متقاضیان که پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هم در خصوص آن اظهار کرد: ما بر اساس گزارش سازمان بازرسی موارد مکرری را داشته‌ایم که بانک‌ها می‌آمدند تسهیلاتی که باید برای ازدواج می‌دادند را به افرا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
از نظر شرعی و قانونی واجب است که دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره به مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور پیگیری، بررسی و رسیدگی کنند ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکرده اند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
اگر مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کرد خیلی از مدیران و مسئولان برکنار شده بودند
۱۹:۳۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
اگر مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کرد خیلی از مدیران و مسئولان برکنار شده بودند
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۹:۱۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
امروز یکشنبه 11 شهریور ماه سال 1403 فیش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شهریور ماه هم صدور شده است. ولی اما متأسفانه هیچ خبری همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
مشکلات گرانی را حل کن اینقدر با کلمات بازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
وام یک میلیارد تومانی به کارکنان بانک ها!! / آقای رییس کل پاسخ دهد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره روند توزیع وام‌های نجومی بین کارکنان بانکی و این وضعیت نابرابر دسترسی به وام بین مردم اظهار داشت: رییس کل بانک مرکزی و مدیرعامل چند بانک به کمیسیون اقتصادی مجلس فراخوانده می‌شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
اگر تصمیم بر برکناری مدیر شرکت مخابرات بر عهده سهامداران آن است سوال اینجاست پس چرا از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری و اقدامی نکردند و نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
مجلس شورای اسلامی متأسفانه از سال 1359 تاکنون به تعهدات خود در قبال ایثارگران به‌خوبی عمل نکرده‌است چرا؟ با تشکر پیغام شما ثبت گردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
سال ۵۹ اصلا کی ایثار کرده بود که بخوان بهش بگن ایثارگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
یعنی اینکه وام بدون نوبت بدون کارمزد میگری
بچه هات با سهمیه وارد بهترین دانشگاهها میشن
ماشین بدون نوبت میگیرید و اقساطی
حساب های بانک دی
استخدام بچه ها تون تو ادارت
سمت گرفتن بچه هاتون تو ادارات
از پیمانی به رسمی تغییر وضعیت خانواده هاتون
مسافرات ها و هدایا و ....
اینا کمه براتون . من از طرف مسئولین معذرت میخام . تو خودتو ناراحت نکن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۰ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
باسلام واحتراما به استحضار عالی میرساند پدر بنده در تاریخ 1363/03/26وتا تاریخ 1365/05/13در جهبه بود اما هیچ کارت ایثارگری نگرفته است حدود 2سال اقدام نموده اما هیچ نتیجه نگرفته... خیلی ممنون اگه جواب بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
به مشکل جانبازان در پرونده‌های کمیسیون پزشکی سپاه در شهر تهران هم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
وام 100 الی 700 میلیونی مسکن، چه کسانی دریافت می کنند؟ تنها فقط پولداران و سرمایه داران!
تسهیلات جدید مسکن به چه کسانی تعلق می گیرد؟ تنها فقط به پولداران و سرمایه داران!
Iran (Islamic Republic of)
رضا میرزابابایی
۱۱:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
بسمه تعالی
جناب آقای امیر سرلشکرسید عبدالرحیم موسوی، ریاست محترم فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
این جانب رضا میرزابابایی فرزند مرتضی به شماره ملی ...در سال 1399 اداره بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی نیروی زمینی ارتش نزاجا شهرستان قوچان مشغول به خدمت سربازی بودم به خاطر فشار روحی که پدر و مادرم مریضی لاالاج دارن نتوانستم خدمت کنم 2 بار هم مراجعه به دفتر اداره نزاجا متأسفانه هیچ کس جوابی نداده است لذا بعد از دو سال باز مراجعه نمودم همان حرف های تکراری لذا پدر این جانب 27 ماه در جبهه بوده از آن مقام محترم تقاضا دارم به مشکل بنده بررسی و رسیدگی فرماید.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۱:۲۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
بیش از دو سال که ایثارگری سربازی و هم بسیجی از طریق سپاه اسلامشهر اقدام کردم و تاکنون هیچ خبری صدوری کارت ایثارگری نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۱:۲۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
سوال بنده این است که چرا ارتش جمهوری اسلامی ایران و... مشکل پسرم را از سال 1399 بررسی و رسیدگی نمی کند و این در حالی است که بنده بارها حضوری به تهران بزرگراه بابایی ، لویزان، ابتدای بلوار نیروی زمینی، اداره بهداشت امداد و درمان نزاجا مراجعه کردم و هم نامه کتبی هم دادم ولی متاسفانه تاکنون بررسی و رسیدگی نکرده اند و نتیجه نگرفتم. متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
در خواست رسیدگی دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
جناب آقای فرزین رئیس بانک مرکزی در آخرین جلسه هیئت دولت سیزدهم

از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هر روز در رسانه ها وام مختلف ملبغ 50، 100، 150، 200، 300، 400، 500، 600 و 700 میلیون تومان اعلام می کنند و به بانک ها دولتی و بانک ها خصوصی مراجعه می کنیم ولی اما متأسفانه وام نمی دهند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
در پاسخ به حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی/ مدیران بانک ها و در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بخشنامه بانک مرکزی را پرداخت تسهیلات قرض الحسنه وام ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی عمل و اجرا نکردند و هنوز هم عمل و اجرا نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
قانون و عدالت را در مورد پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12، 15 و 20 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی نداده اند چرا؟ ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه 20میلیونی بازنشستگان غلط و اشتباه است سازمان تأمین‌اجتماعی وام قرض‌الحسنه 20میلیونی را بدون ثبت نام باید به حساب همه بازنشستگان تامین اجتماعی واریز کند.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۱:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
وام ایثارگران به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ از سال 1366 تاکنون وام ایثارگر به بنده ندادند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۲۳ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

اینجانب مرتضی میرزابابایی پدر سربازی وظیفه رضا میرزابابایی در مورد مشکل پسرم امروزچهارشنبه 11 بهمن 1402 حضوری به اداره بهداشت امداد و درمان نزاجا مراجعه کردم ولی اما به پیش مدیریت وغیره راه ندادند.

از جناب آقای امیر سرلشکرسید عبدالرحیم موسوی، ریاست محترم فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تقاضای رسیدگی دارم.
Germany
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
در این شرایط بیش از رشد اقتصادی به دنبال عدالت اقتصادی با بهبود قدرت خرید مرد، شفافیت و جلوگیری از فساد اقتصادی باشید
Iran (Islamic Republic of)
سوال اینجاست که پس چرا سخنرانی پزشکیان فقط در مورد مشکلات کشاورزان، معلمان و پرستاران بوده است چرا؟ پس بیقه آدم نیستند
۱۱:۴۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
سوال اینجاست که پس چرا سخنرانی پزشکیان فقط در مورد مشکلات کشاورزان، معلمان و پرستاران بوده است چرا؟ پس بیقه آدم نیستند
Iran (Islamic Republic of)
سوال اینجاست که آیا فرزندان بازنشستگان تامین اجتماعی جزو وابسته به حکومت نظام جمهوری نیستند.
۱۱:۲۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
واریزی ۳۵ میلیون تومانی وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری/ سوال اینجاست که آیا فرزندان بازنشستگان تامین اجتماعی جزو وابسته به حکومت نظام جمهوری نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
هنوز هم مدیران ناتوان و عاجز در شرکت مخابراتایران و هم مخابرات منطقه تهران برکنار نشده اند چرا؟
۱۱:۰۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
هنوز هم مدیران ناتوان و عاجز در شرکت مخابراتایران و هم مخابرات منطقه تهران برکنار نشده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
مخابرات پرداخت پول مطالبات خوار بار رفاهیات بازنشستگان مبلغ سال 1400 حساب کرده است و واریز می کند چرا؟ ولی اما متأسفانه جمع کسورات به روز کسر و حساب می کند چرا؟
این نوع دزدی محسوب می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
مخابرات پرداخت پول مطالبات خوار بار رفاهیات بازنشستگان مبلغ سال 1400 حساب کرده است و واریز می کند چرا؟ ولی اما متأسفانه جمع کسورات به روز کسر و حساب می کند چرا؟
این یک نوع دزدی محسوب می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
علت واریز نشدن یک میلیون تومان همسان سازی تیرماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟
در این خبر می خوانید؛ علت واریز نشدن یک میلیون تومان همسان سازی تیرماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی به بازنشستگان تأمین اجتماعی قانون و عدالت را رعایت کنید و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم برخی بازنشستگان تأمین اجتماعی از پرداخت تسهیلات محروم هستند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
۱۰:۴۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
در مجلس شورای اسلامی بیش از 300 الی 400 نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند ولی اما فقط متأسفانه 1 و 2 نفر از حق و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بیقه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟

حرف دل همه بازنشستگان تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
اعتراف رئیس‌ کمیسیون اصل ۹۰ افشا کرد: بانک‌ها تسهیلات ازدواج را به کارکنان خودشان دادند!
۱۰:۴۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
اعتراف رئیس‌ کمیسیون اصل ۹۰ افشا کرد: بانک‌ها تسهیلات ازدواج را به کارکنان خودشان دادند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
بازنشستگان مخابرات از دولت جناب پزشکیان تقاضای عزل مدیر عامل وهئیت مدیره فعلی شرکت مخابرات و رسیدگی به حق و حقوقی پایمال شده را دارند پس کی اقای مجید سلطانی ناتوان و عاجز مدیر عامل شرکت مخابرات ایران کی حق بازنشستگان را پرداخت می کند ؟ ۳ سال تمام گذشت انصاف هم خوب است
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۰:۲۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
سازمان تامین اجتماعی در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ بدون حکم و رأی دیوان عدالت اداری به صورت غیر قانونی حقوق و مزایا بنده را در حکم سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کم کرده است.
کسی هم تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
درخواست رسیدکی دارم.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۰:۲۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب صبح جمعه در مراسم تجلیل از اعضای ستاد مرکزی خود

جناب آقای میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین

باسلام

در این مدت 6 ماه و 11 روز است که در مورد کم کردن حقوق و سایر مزایا بنده به صورت غیر قانونی توسط سازمان تامین اجتماعی هزاران بار در رسانه ها اعتراض کرده ام ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
و کسی هم متأسفانه تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۰:۲۳ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
همسرم در بیمارستان امام زمان اسلامشهر عمل شده است مبلغ ۱۸ میلیون تومان بیمه تکمیلی داده است و مبلغ ۵ میلیون تومان خودم پرداخت کردم ولی متأسفانه کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی شماره ۱۴۲ اسلامشهر از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ هزینه را که در بیمارستان پرداخت کردم را نمی دهد چرا؟
سازمان تامین اجتماعی اسلامشهر می گوید بیمارستان دولتی است سوال بنده این است که اگر بیمارستان دولتی است پس چرا بیمارستان امام زمان اسلامشهر از بیمه تکمیلی و هم از بنده پول گرفته است و متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
و این در حالی است که بیمارستان امام زمان اسلامشهر خصوصی است و نه دولتی
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
وام فوری ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران با سود ۴ درصد | شرایط آسان دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیونی بانک رسالت با اقساط ۶۰ ماهه و باز هم ۱۰۰ درصد فقط دروغ است.
۱۰:۲۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
وام فوری ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران با سود ۴ درصد | شرایط آسان دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیونی بانک رسالت با اقساط ۶۰ ماهه و باز هم ۱۰۰ درصد فقط دروغ است.
Iran (Islamic Republic of)
مشکل اصلی ما در کشور 100 درصد فقط بی قانونی و بی عدالتی و بی توجهی است و نه آمریکا و متحدانش
۱۰:۱۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
مشکل اصلی ما در کشور 100 درصد فقط بی قانونی و بی عدالتی و بی توجهی است و نه آمریکا و متحدانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
نارضایتی‌ها کارمندان، کارگران، بازنشسته ها و مردم 100 درصد فقط به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در کشور بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
عملکرد قوه قضائیه هم تاکنون متأسفانه به نفع مردم نبوده است.
عملکرد سازمان بازرسی کل کشور هم تاکنون متأسفانه به نفع مردم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
عملکرد دولت هم تاکنون متأسفانه به نفع مردم نبوده است.
عملکرد مجلس شورای اسلامی هم تاکنون متأسفانه به نفع مردم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
متأسفانه در کشور ما قانون وجود ندارد به خیانت های مدیران شرکت مخابرات بررسی و رسیدگی کند چرا؟ و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات ما بازنشستگان مخابرات فقط سکوت کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
از زمان دولت حسن روحانی تاکنون هر روز در رسانه ها در مورد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور و هم افزایش قیمت کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و... اعتراض می کنیم ولی اما متأسفانه هیچ کسی هم در کشور به اصطلاح اسلامی پاسخ و جوابگو نیست و از سال 1392 تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
45 ساله که بجز دلالان و مافیا که همگی جزو خود حکومتی ها هستند، همه دچار مشکل اقتصادی و معیشتی و اجتماعی شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون در سراسر کشور ثابت کرد و نشان داد که در کشور ما متأسفانه قانون و عدالت وجود ندارد.
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم عامل اصلی مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
هنوز هم مدیران خیانتکار در شرکت مخابرات برکنار نشده اند چرا؟
Germany
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
شما رو بخدا قسم میدیم که به اوضاع اسفناک اختلاس و فساد و ضعف شدید مدیریتی و از هم پاشیدن دانشگاه علوم پزشکی قزوین رسیدگی فرمایید.
جمعی از کارکنان
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
متاسفانه واقعیت است.
درخواست اطلاع رسانی و رسیدگی
Iran (Islamic Republic of)
به تخلفات سازمان بورس هم بررسی و رسیدگی شود هر سال علنی و آشکار سود سهام سهامداران دزدی می کند.
۰۹:۴۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
به تخلفات سازمان بورس هم بررسی و رسیدگی شود هر سال علنی و آشکار سود سهام سهامداران دزدی می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
مخابرات پرداخت پول مطالبات خوار بار رفاهیات بازنشستگان مبلغ سال 1400 حساب کرده است و واریز می کند چرا؟ ولی اما متأسفانه جمع کسورات به روز کسر و حساب می کند چرا؟
این نواع دزدی محسوب می شود
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۰۹:۴۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
شنبه 26 اسفند ماه سال 1402 فیش حقوق بهمن ماه سال 1400 بنده را صادر شده است.
ترمیم بخشی از کمک هزینه های رفاهی 94 ملیغ 30/481456 ریال بوده است ولی اما در فیش بهمن ماه سال 1400 علی الحساب ترمیم کمک هزینه های رفاهی 94 مبلغ 30/481/456 ریال کسر کرده است چرا؟
شرکت مخابرات منطقه تهران به طور علنی و آشکار از حق و حقوق و مزایا بنده دزدی می کند
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۰۹:۳۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
شنبه 26 اسفند ماه سال 1402 فیش حقوق بهمن ماه سال 1400 بنده را صادر شده است.
ترمیم بخشی از کمک هزینه های رفاهی 94 ملیغ 30/481456 ریال بوده است ولی اما در فیش بهمن ماه سال 1400 علی الحساب ترمیم کمک هزینه های رفاهی 94 مبلغ 30/481/456 ریال کسر کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
فکر کنم ارتش هم متعلق به کشور باشه؟! نه حقوق درست و نه رسیدگی به مشکلات کارکنان و بازنشستگان این سازمان ، متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
رفاه کارگران و بازنشستگان از اولویت‌های اصلی دولت است/ و بازهم درصد 100 فقط دروغ است
و این در حالی است که امروز یکشنبه 11 شهریور ماه سال 1403 است بن خواربار و سایر رفاهیات بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال 1401 تاکنون بطور کامل پرداخت نشده است ؟ تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
رئیس جمهور محترم ؛ امروز یازدهمین روز از شهریور ماه هنوز شرکت مخابرات ایران حقوق مرداد ماه کارکنان پرداخت نکرده ، پس کی میخواهید بافساد مبارزه کنید شرکت مخابرات ایران بزرگترین شرکت فاسد ایران که هیچ کسی جرئت مبارزه با این شرکت و مدیرانش نداره حتی هیچ گزارشگری نتوانسته از فساد مخابرات ایران گزارش تهیه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
شرکت مخابرات بابت چه زحمت به کارکنان ساختمان شاهد حقوق می دهد و این در حالی است که متأسفانه برخی کارکنان مخابرات پاسخ و جواب تلفن بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را نمی دهند چرا؟ این عملکرد و رفتار برخی کارکنان مخابرات ساختمان شاهد با بازنشستگان مخابرات تهران بی شرمانه است و هم توهین، بی احترامی و خیانت به بازنشستگان مخابرات منطقه تهران بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
شرم آور و تاسف بار است که مدیران ناتوان و عاجز و مسئولین ناتوان و عاجز مخابرات منطقه تهران دراین مدت 33 ماه متأسفانه یک بار هم در مورد مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران در رسانه های و غیره حرف نزنند و حرف نمی زنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
متأسفانه در این مدت 33 ماه از ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران عذرخواهی نکرده اند و عذرخواهی هم نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون در سراسر کشور به خاطر که از اشتباهات بزرگ دولت بوده است و متأسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل وفصل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات نکرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
دولت به همراه نمایندگان مجلس از سال 1400 تاکنون از خیانت های مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران دفاع، حمایت استقبال کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خودش را رزمنده، ایثارگر، جانباز و به ویژه مسلمان می داند ولی اما متأسفانه علنی و آشکار از دی ماه سال 1400 تاکنون حق و حقوق کارکنان رسمی وهم به ویژه بازنشستگان شرکت مخابرات را درسراسر کشور پایمال و ضایع کرده است چرا؟
با تشکر پیغام شما ثبت گردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
تفاوت افرایش بن خوار بار ، سایر رفاهیات و مناسبتها سالها 1401، 1402 و 1403 بازنشستگان مخابرات چه زمانی اجرا می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
سلام
به داد شرکت مخابرات برسد امروز11شهریورهست کارمندان رسمی هنوز حقوق نگرفتن
ای خدایا به کی بگیم
Iran (Islamic Republic of)
دولت به همراه نمایندگان مجلس از سال ۱۴۰۰ تاکنون از خیانت های مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران حمایت و استقبال کرده است
۰۸:۵۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
دولت به همراه نمایندگان مجلس از سال ۱۴۰۰ تاکنون از خیانت های مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران حمایت و استقبال کرده است
Iran (Islamic Republic of)
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
۰۸:۴۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
درآمد شرکت مخابرات به جیب کسانی می‌رود؟ شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است و این در حالی است که متأسفانه دولت ثابت کرد و نشان داد دشمن واقعی کارکنان رسمی و هم بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور بوده است.
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
به گزارش پایگاه خبری میزان به طور رسما اعلام کرده است که سود سهام مخابرات ایران اخابر در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ از طریق سجام واریز شده است ولی اما متأسفانه امروز یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ هست که هنوز هم به حساب بنده واریز نکردن چرا؟ و کسی هم تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
مخابرات یکی از ضعیف ترین شرکت‌های ایران شده است مجید سلطانی از سال ۱۴۰۰ تاکنون شرکت مخابرات را منطقه جنگی تبدیل کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
علت سکوت دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... در مورد مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور از دی ماه سال 1400 تاکنون چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
بسمه تعالی
جناب آقای مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کشورمان
با سلام و تحیت
از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات بیش از 999 هزار بار در رسانه ها اعتراض کرده ایم ولی اما متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و... هیچ کاری و اقدامی نکردند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
دولت سیزدهم آماده کمک به دولت چهاردهم است/ و این در حالی است که متأسفانه دولت سیزدهم از سال 1400 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات نکرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
آقا ی رئیس مجلس و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران چرا بن خوار بار بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نمی‌شود
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
دولت سیزدهم متأسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور فقط سکوت کرده است.
۰۸:۴۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
دولت سیزدهم متأسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور فقط سکوت کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۰۸:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
سازمان تأمین اجتماعی از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون مبلغ ۸۵،۸۶۴،۹۲۶ ریال به صورت غیرقانونی از حقوق بنده کسر کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟ درخواست رسیدگی دارم. کد ملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
و متاسفانه در این مدت ۶ ماه و ۱۰ روز است که هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
۰۸:۳۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
سلام
هزینه های درمانی مربوط به بیمه دانا از 6 ماه گذشت کی پرداخت میشود !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
هر ماه مبلغ 1 میلیون 200 هزار تومان بابت بیمه تکمیلی از حقوق بنده کسر می کند و این چه بیمه تکمیلی است که متأسفانه بیمه دانا بعد از گذشت بیش از 5 و 6 ماه است که هزینه های درمانی را واریز نکرده است چرا؟ بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۰۸:۳۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
هر ماه مبلغ 1 میلیون 200 هزار تومان بابت بیمه تکمیلی از حقوق بنده کسر می کند و این چه بیمه تکمیلی است بیمه دانا باز هم قطع شده است . آزمایشگاه های و… طرف قرار داد بیمه دانا را قبول نمی کنند. بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
مشکلات بازنشسته ها چی میشه بازنشسته ها از قلم افتادند آقای رییس‌جمهور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
ان شاالله ک درپرداخت رفاهیات ومزایا هم عدالت را اجرا کنید.
مرحوم رییسی بارهادرطول ۳سال گفتندباید عدالت درپرداخت و رفاهیات ومزایارعایت شود ولی نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
مرحوم رئیسی خیلی وعده و قول دادند ولی متأسفانه به هیچکدام عمل نکردند . از درست کردن یک هفته ای بورس گرفته تا ساختن سالی یک میلیون مسکن، بزرگتر کردن سفره های مردم و افزایش ارزش پول ملی و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
سلام
انشاالله مشکل همه رو حل کردید یه سری هم به کارمندان بزنید
فکر کنم حقوقشون نجومیه کم کنید بدبد به اقشار دیگه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
آقای رئیس جمهور مشکل شرکت مخابرات ایران حل کنید تمام مدیران شرکت فاسد هستند فقط کافی ورود کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
احساس کردم مجریان نسبت به رئیس جمهور قبلی سوالات چالشی‌تری میپرسن... البته این خیلی خوبه ولی کاش همیشه اینطور میبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
وی اظهار کرد: می‌توانم هر ماه یک بار با شما صحبت کنم و همچنین با مردم صحبت کنیم و دغدغه‌هایشان را بشنویم.

به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
سلام جناب پزشکیان شما که به فکر کشاورزها و معلمان هستین کی به فکر ما جامعه آتش نشانی میفتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
معیشت کارمندان آموزش فنی وحرفه ای هم از گزینه های است که هیچ موقع روی میز مسئولان نبوده ،نیست ونخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
پول گندم کاران چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
لطفاً پی گیر طرح ساماندهی کارکنان دولت باشید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
انکار افزایش بنزین در زمان انتخابات و سخنرانی های متوالی کنونی جهت افزایش قیمت بنزین نمونه نداشتن صداقت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
آقای خسروی این درویش بدون کشکول را اذیت نکنید چرا سوال میپرسی بلد نیست چکار کنه( همسایه ها یاری کنند تامن شوهرداری کنم )
Iran (Islamic Republic of)
داش مشدی
۰۶:۱۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
تا حالا هر چی گفتید عین صداقت ولی .شنیدن کی بود مانند دیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
سازمان آموزش فنی وحرفه ای رو ببین!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
کارمندان آموزش فنی وحرفه ای بعد از 85شدیدا مورد بی مهری مسئولان قرار گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
اولا کارمندان حداقل بگیر مشکلشون از اینها بیشتره بویژه کارمندان شرمت ملی پست که اصلا مرخصی نمی دارند برند
و در سال فقط هفت روز تعطیل رسمی دارند
و مانند بردگان عصر فراعنه دارند از اونا بیگاری می کشند

بعدش تو بدون فک کردند به اینکه حقوق کارگر و 80% کارمندان ایرانی جهانی نیست و حتی یک دهم جهانی هم نیست
می خواستی قیمت بنزین را جهانی کنی ؟؟؟!!!!

تویی که روز قبل از انتخابات می گفتی حقوق کارمندان و کارگران خیلی پایینه

حالا چی شده است که می خواس با گران کردن بنزین در شپور تورم بدمی و قدرت خرید آن بیچاره ها را بیش از پیش کم کنی ؟؟؟؟!!!

جناب رئیس جمهور اگر این عدم صداقت نیست پس خودت بگو این چیست ؟؟؟!!؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
آقای پزشکیان معلمان و پرستاران که حقوق ثابت دارند خدایش محتاج نون همون روزشون نیستن جان هرمی دوست دارین بفکر مشاغل قشرپایین ترهم باشین ..
مثل تاکسی که نصف درآمدروکه بایدبدن به شرکت تاکسی رانی چقدر درمیان ؟؟؟
ودیگه مشاغل دیگه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۰۵:۲۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
باآوردن چند نفر ازاین دولت وآن دولت واسمش را بزاریم وفاق ملی درست نیست.
وفاق ملی یعنی حضور مردم درتمامی صحنه های سیاسی اقتصادی فرهنگی حتی اگرکاری آنچنانی انجام ندهند اما این احساس درون شان باشدکه مسئول هستن دررساختن جامعه نباید بیتفاوت شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۳ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
معلما و پرستارا نباید دریافتیشون کمتر از ۱۵ تومن باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
کارمندان آموزش فنی وحرفه ای دریافتی شون از معلما وپرستاران هم کمتره باور کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
15 میلیون که چه عرض کنم الان با 30 میلیونم نمیشه زندگی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۳ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
آفرین.
بعد از شهید رجایی، بهترین رییس جمهور ایران، ایشون است.
United States of America
ناشناس
۰۳:۵۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
رئیس جمهور فیلترینگ چی شد
Iran (Islamic Republic of)
داش مشدی
۰۸:۴۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
شما که فیلتر شده‌ای .....فیلتر میخواهی چه کنی .پرچم جدیدت مبارک .
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۰۲:۳۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
فرهنگیان، پرستاران و کشاورزان وضعیت معیشتان مطلوب خواهد شد به امید خدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
پس کارمندان آموزش فنی وحرفه ای چی اونا هنوز نوبتشون نرسیده خسته شدم از بس به مجلس ،ریاست جمهوری ،بیت رهبری و باشگاه خبرنگاران جوان مطلب در مورد معیشت این بینواها نوشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
بیچاره کشاورزی که به امید حرف تو منتظر روزای خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
دوربین ؟ مطمئنید برامون مشکلی پیش نمیاد ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
کارخانه جات سنگ بری اصفهان عامل مصرف بالای برق است همه را پلمب کنید
Iran (Islamic Republic of)
ila
۰۱:۲۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
تکلیف این مسکن ملی چی میشه ؟؟ ، چرا سایت واسه ثبت نام باز نمیشه ؟؟؟ ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
خخخخخخخخ
United States of America
رضا
۰۱:۰۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
ریس جمهور ورباره همسانسازی صحبت نکرد رفتن ایشون به زیارت نجف اشرف با وضع کنونی ما با اسراییل و ناامنی عراق بسیار۷طرناک است اقای پزشکیان باید بداند دیگه ازادانه نمی تونه به هرجا دلش خواست برود
Iran (Islamic Republic of)
داش مشدی
۰۸:۴۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
رضا از واشنگتن پست مواظب نگران نباش تو مواظب گوش ترامپ وهیلاریت نمی دونم چی باش .....افتاد ،⁦8⁠-⁠)⁩
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
کالابرگ چی شد مسعود جان ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
دعا کن یارانه راحذف نکنه کالا برگ پیش کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
واقعاً هر کس هر فرد نحج البلاغه را بخواند و به آن عمل کرد رستگار خواهد شد چونکه کلمه به کلمه کتاب مقدس نحج البلاغه سنخان گهر و مبارکی هست از زیاد وقلم مولا متقیان امام علی علیه‌السلام هست انشالله آقای پزشکیان که که ذره ای غرور و تکبر در نگاهش دیده نمیشود کشور را به طرف پیشرفت ببرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
تازه اول بسم الله است زمان صادقترین بیان را دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
شما تکلیف نیروهای شرکتی را مشخص کنید چند ساله همش چشم براهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
تبعیض شرکتی و رسمی و16 مدل قرارداد چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
برقراری عدالت یعنی سهمیه های ظالمانه رو از کنکور بردارید ، یعنی به کارمندی که برای شش ساعت در روز کار می‌کنه حقوق نجومی نبرید ، یعنی برای معلمی که در هفته دوازده تا بیست ساعت کار می‌کنه حقوق نجومی نبرید. عدالت یعنی افغانی ها رو بیرون کنید
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۰۰:۰۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
فقط تصویب واجرا طرح ساماندهی کارکنان دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
باسلام و درود خدمت شما طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟ افزایش فوق العاده خاص پرستاران با ضریب سه چیشد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
این سه دسته ای ک نام بردید جزو پنج درصد جامعه هم نمی‌شوند.
Turkiye
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
ازراي كه بهت دادم صددرصدپشيمان هستم
بازنشستگان هم فداي سرت
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۳:۵۸ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
بسیار عالی.
امیدی ایجاد شده. ان شاء الله نا امید نگردیم.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۳:۴۷ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
یاعلی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
اره باگرون کردن بنزین همه ی مشکلات حل میشه
Germany
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
پاداش بازنشستگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
پس مشکل افغانی‌ها وارد ایران شدند کی میخوای حل کن
آنها را سریعتر خارج کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
لطفا افغانیها را اخراج کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
فعلا که پول نداری کاری کنی کل مطلب من عدم بی پولی فهمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
عدم صداقت از شما چندبار دیدیم..گفتین من جز هیچ حزبی نیستم اما کابینه و مشاورا و دورو بریاتون بیشتر از دار و دسته خاتمی و روحانی هستن.
توی مناظره ها گفته های خودتون در مورد گرانی بنزین تکذیب کردین اما الان دارین میگین چرا باید بنزین با قیمت یارانه ای به فروش برسه در صورتی که آزاد خریداری میشه...
حرفاتون قابل اطمینان نیست.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۳۲ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
گفتی قاطع عرض میکنم به هیچ عنوان بنزین گرون نمیکنم و همه شایعست و گفتی تا مردم راضی نباشن کاری نمیکنی بعد ریاست جمهوری حرف از گرونی بنزین زدی این عدم صداقت نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۲۸ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
با سلام، راهی طولانی و هشت ساله در پیش داریم و آرزوی موفقیت برای همه دولتمردان ایران.
Iran (Islamic Republic of)
داش مشدی
۰۸:۳۳ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
تبریک به من .تبریک به تو تبریک به همه تبریک به ؟.؟؟......................دیگه کسی نبود یا الله پیاده شید تخته گاز شیلنگ سرعت بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
این دور بعد سنش اجازه کاندید شدن نمیده ۴ سال اگه میتونه کاری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
حرف های کلیشه ای و کوچه بازاری
۱۲
آخرین اخبار