مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: پذیرش مسافران فرهنگی در واحد‌های آموزشی این استان تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد.

محمدحسین رمضانی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۳۶ هزار و ۹۲۶ مسافر فرهنگی تابستان امسال (از اول تیر تا پایان ۹ شهریور) در واحد‌های آموزشی و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان اسکان یافتند.

او افزود: این تعداد مسافر فرهنگی در قالب ۸ هزار و ۵۱۷ خانواده و ۷۴ هزار و ۳۸ نفر روز در واحد‌های آموزشی و مراکز رفاهی آموزش و پرورش پذیرش شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: بیشترین پذیرش مسافر در این مدت به ترتیب در واحد‌های آموزشی ناحیه ۲ رشت، بندر انزلی، ناحیه یک رشت، ماسال و تالش انجام شده است.

به گفته رمضانی، عمده مسافران فرهنگی تابستان امسال به گیلان از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و خراسان رضوی بوده اند.

او یادآور شد: تابستان امسال ۷۱ مدرسه با ۴۸۲ کلاس و ۱۰ مرکز رفاهی با ۱۴۱ اتاق و سوئیت برای پذیرایی از مسافران فرهنگی کشور مهیا شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان همچنین گفت: پذیرش مسافران فرهنگی در واحد‌های آموزشی این اداره کل تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد.

رمضانی افزود: تابستان سال گذشته؛ ۴۲ هزار و ۸۰۲ نفر در قالب ۶ هزار و ۶۵ خانوار از مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان گیلان استفاده کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.