مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از جایگاه نخست آبفای استان، در خصوص پاسخگویی در کوتاه‌ترین زمان به استعلامات مردمی در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین خبر داد.

 جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: در ارزیابی عملکرد شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور در سامانه"پنجره واحد مدیریت زمین"، گروه املاک و مستغلات دفتر حقوقی و قرارداد‌های این شرکت در ثبت، تعامل و پاسخگوئی سریع به سرویس‌های الکترونیکی این سامانه حائز رتبه نخست در بین شرکت‌های آبفای سراسر کشور شد. 
 
او بر کاهش زمان پاسخگویی به استعلامات تاکید کرد و افزود: در ۴۵۵ نمونه استعلامات صورت گرفته دربازه یکساله در استان یزد، در خصوص زمان پاسخگوئی به استعلامات این واحد، نسبت به استان‌های دیگر با میانگین زمان یک روز بهترین عملکرد را ارائه داده است. 
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با بیان اینکه این سامانه به منظور ایجاد سهولت در ارائه خدمات و مجوز‌های زمین محور و مدیریت و پایش بهینه اراضی ایجاد و راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: این سامانه نقش نظارتی بر تخلف‌های گوناگون در حوزه زمین از جمله ساخت و ساز غیر قانونی، تصرف، تغییر کاربری زمین و فروش اراضی ملی و دولتی را داشته و صدور مجوز‌های مرتبط با زمین از این درگاه انجام می‌شود. 

محمدی مدیر امور قرارداد‌ها و حقوقی آبفا یزد نیز از تحول چشمگیر در ثبت پاسخ درخواست‌های مردمی در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین خبر داد و بر اهتمام مجدانه و بیش از پیش این مجموعه در انجام رسالت‌های خود با هدف پاسخگویی به مردم و نیز حفظ و صیانت از سرمایه‌ها و حقوق بیت المال به عنوان نقشه راه و اساسی‌ترین برنامه این حوزه تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.