مسئول کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهر اقبالیه گفت: گام‌های بلندی در مسیر حمایت از توسعه اقتصادی در کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهر اقبالیه با هدف حمایت گسترده از کسب و کار‌های کوچک برداشته شد.

علی نوروزی مسئول کتابخانه عمومی آیت الله کاشانی شهر اقبالیه گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی به دنبال ایجاد دغدغه حمایت از کسب و کار‌های کوچک در بین کتابداران کتابخانه‌های سطح استان است تا با استفاده از زیرساخت‌های فیزیکی، منابع دانش و پایگاه‌های اطلاعاتی که در اختیار دارند در توسعه اقتصادی کشور و استان سهیم شوند.

وی در رابطه با اقدامات انجام شده در این کتابخانه تاکید کرد: امروزه با تعریف جدیدی از کتابخانه‌های عمومی مواجه هستیم و باید کتابخانه جدای از امانت کتاب و سالن مطالعه به عنوان پایگاه‌های مردمی در نظر گرفته شود.

نوروزی ادامه داد: با توجه به اینکه کتابخانه عمومی یک پایگاه معتبر اجتماعی است، تلاش کردیم با برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی، فعالیت‌های آموزشی و مهارت افزایی کتابخانه را تقویت کنیم.

این مسئول بیان کرد: اگر حتی زمینه رشد اقتصادی و اجتماعی یک نفر هم با تلاش‌های ما فراهم شود، ارزشمند است و البته باید به یاد داشته باشیم که ارایه خدمات کسب و کار نیاز به تداوم دارد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مشارکت نیروی انسانی همفکر، برنامه ریزی، بودجه، امکانات و پشتیبانی از طریق تعامل سازمانی با سازمان‌های مرتبط از جمله فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی را می‌طلبد که در این زمینه موفق عمل کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار