نماینده قم در مجلس از آمادگی برای پیگیری قرارداد‌های شهرداری قم با وزارت کشور درباره تأمین اتوبوس‌ها و ون‌های خریداری شده خبر داد.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش صبح امروز در بازدید از سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، با تقدیر از فعالیت مدیریت شهری در سال‌های گذشته، گفت: تحولات بسیاری در سطح شهر ایجاد شده و در خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی نیز این فعالیت‌ها مشهود است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حجم از فعالیت‌های سازمان اتوبوسرانی مصداق فرمایشات خداوند و اهل بیت (ع) در نظم دهی در کارهاست، افزود: نظافت و تنظیف اتوبوس‌های شهری قم به طور کامل قابل مشاهده و تقدیر است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدوارم جلسه‌ای با محوریت اتوبوسرانی قم با حضور شهر‌های کشور به منظور تبادل تجربیات برگزار شود تا در این شهر‌ها نیز شاهد خدمات گسترده شهرداری قم در اتوبوسرانی باشیم.

حجت الاسلام روانبخش با اشاره به اهمیت افزایش فعالیت‌های فرهنگی و لزوم استفاده از ظرفیت اتوبوس‌ها در این مهم، عنوان کرد: با این حجم استفاده شهروندان از اتوبوس، می‌توان از بستر آن در افزایش و اشاعه فرهنگ استفاده کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر آمادگی برای پیگیری قرارداد‌های شهرداری قم با وزارت کشور درباره تأمین اتوبوس‌ها و ون‌های خریداری شده خبر داد.

علی نیک نیز در بازدید حجت‌الاسلام قاسم روانبخش نماینده مجلس شورای اسلامی از سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به تعطیل نشدن خدمات‌رسانی اتوبوسرانی در تمام ایام سال گفت: ۵۵۰ نفر به صورت مستقیم در حال خدمات‌رسانی در ناوگان اتوبوسرانی قم هستند.

او با بیان اینکه به صورت میانگین بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار نفر روزانه از ناوگان اتوبوسرانی استفاده می‌کنند، افزود: این آمار جابه‌جایی در ایام مناسبتی، بازگشایی مدارس و حوزه متغیر است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم یکی از اقدامات مهم را نظم بخشی در سرفاصله‌ها و زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اتوبوسرانی قم در نظم‌دهی ناوگان در کشور بی‌نظیر است و شهروندان از پنج طریق می‌توانند از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها مطلع شوند.

نیک از افزایش سهم اتوبوسرانی در جابه‌جایی شهروندان در سطح شهر خبر داد و تاکید کرد: سهم استفاده از اتوبوس از شش درصد به ۱۲ درصد رسیده که هدف ما رسیدن این آمار به حداقل ۲۰ درصد است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به حذف کامل بازرسی فیزیکی در نظارت‌ها و روند فعالیت‌ها بیان کرد: دو مکان‌یاب یا موقعیت مکانی بر روی تمام اتوبوس‌های شهری نصب است تا حرکت کامل اتوبوس‌ها به صورت کامل رصد و پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار