در جلسه رئیس دادگستری زرند از مردم و مسئولین برای احداث کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ دعوت شد.

در جلسه رئیس دادگستری شهرستان زرند با خیرین و معتادین بهبود یافته با اعلام مشارکت بهبود یافتگان در احداث کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ از کلیه مردم برای مشارکت در احداث فوری این کمپ دعوت شد.

ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری زرند در این جلسه گفت: با پیگیری دستگاه قضایی و همکاری فرمانداری شهرستان و سپاه پاسداران و در واقع با اختصاص ساختمان رها شده از سوی شهرداری ریحان‌شهر عملیات ترمیم و بازسازی این مکان برای تاسیس کمپ ماده ۱۶ در شهرستان زرند اجرایی شده که تکمیل آن نیازمند اعلام مشارکت بیشتر خیرین و مردم است.

وی تصریح کرد: با آغاز به کار کمپ ماده ۱۶ که به صورت رایگان و اجباری به درمان معتادین متجاهر می‌پردازد، می‌توان انتظار داشت جرائم به ویژه سرقت‌های خرد کاهش یابد و از سویی دیگر به صورت عملی امکان مقابله با تکدی گری و جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌های که به نوعی تجاهر به اعتیاد می‌کنند، فراهم می‌شود.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند گفت: بازگرداندن هر بیمار به اعتیاد به جامعه در واقع جلوگیری از فروپاشی خانواده و دچار شدن جامعه به انحطاط است و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام گرفته در کمپ ماده ۱۶ صرفا نسبت به درمان اعتیاد افراد اقدام نمی‌شود و هدف نهایی باز اجتماعی کردن افراد با انجام اقداماتی از قبیل، مشاوره، برنامه‌های فرهنگی، افزایش مهارت‌های فنی در راستای حمایت از اشتغال آن ها و... خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار