مسابقات قهرمانی کشور بانوان در سبک‌های «فول کنتاکت و لایک کنتاکت» در چهار رده سنی از ۲۲ تا ۲۴ شهریورماه امسال در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

نایب رییس سبک‌های فول کنتاکت کشور در تشریح برگزاری این دوره از مسابقات روز سه‌شنبه گفت: این مسابقات به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش‌های رزمی استان در سالن شهدا شهر کرمانشاه واقع در فرهنگیان فاز یک برگزار می‌شود.

«نوشین صفری» با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰۰ ورزشکار از تمام استان‌های کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند، افزود: از این تعداد حدود ۲۰۰ ورزشکار از استان کرمانشاه در مسابقات حضور دارند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، اظهار کرد: رشته فول کنتاکت در بین رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان و لایت کنتاکت نیز بین رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گفته او شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته هنر‌های فردی نیز مهارت‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

نایب رییس سبک‌های فول کنتاکت کشور در ادامه با بیان اینکه مسابقات به مدت سه روز برگزار می‌شود، گفت: وزن کشی این مسابقات روز ۲۲ شهریورماه برگزار می‌شود و مسابقات نیز در روز‌های ۲۳ و ۲۴ انجام خواهد شد.

صفری اضافه کرد که این مسابقات در سالن شهدای شهر کرمانشاه واقع در فرهنگیان فاز یک برگزار می‌شود و حضور عموم بانوان در این دوره از مسابقات آزاد است.

وی در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه یکی از استان‌های با استعداد در زمینه ورزش‌های رزمی است، گفت: اکنون حدود ۴۰۰ نفر از بانوان کرمانشاهی در رشته فول کنتاکت در استان کرمانشاه مشغول به فعالیت ورزشی هستند.

نایب رییس سبک‌های فول کنتاکت کشور همچنین از حمایت‌های مسوولان ملی و استانی از جمله «امیرعباس طباطبایی» رییس سبک فول کنتاکت کشور و مسوولان استان کرمانشاه از برگزاری این مسابقات قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود که این حمایت‌ها از ورزش بانوان همچنان ادامه پیدا کند.

رییس کمیته داوران مسابقات قهرمانی کشور فول کنتاکت بانوان نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هر استان شرکت کننده در این مسابقات ۲ داور نیز به همراه خود می‌آورد، گفت: در مجموع این دوره از مسابقات را ۴۰ نفر از بانوان داوری می‌کنند.

«سمانه جمشیدی» به حضور داوران استان کرمانشاه نیز در این مسابقات اشاره کرد و افزود: حدود ۲۰ نفر از داوران کرمانشاهی قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده دارند.

وی تمام تلاش مسوولان برگزاری این مسابقات را برگزاری مسابقه‌ای منظم و در خور شان و جایگاه مردم کرمانشاه دانست و گفت: هدف ما تقویت و ترویج فرهنگ ورزش در میان خانواده‌ها و به خصوص بانوان است و از این رو از تمام بانوان علاقمند برای حضور در سالن مسابقات دعوت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.