تشدید اختلافات میان صهیونیست‌ها از زبان تحلیلگران اسرائیلی + فیلم

تحلیلگران اسرائیلی اذعان می کنند که اختلافات در کابینه نتانیاهو بالا گرفته و در میان مردم اسرائیل دو دستگی ایجاد شده است.

تحلیلگران صهیونیست اذعان می‌کنند که تصمیم انگلیس برای لغو مجوز صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی شکست برای اسرائیل محسوب می‌شود. ارسال کمک‌های نظامی از سوی آمریکا هم تاثیر ناچیزی بر تحقق اهداف اسرائیلی‌ها داشته است.

آنها همچنین به اختلافات سیاسی و دوگانگی مردم در اسرائیل اشاره می‌کنند و همین‌طور اختلافاتی که در کابینه نتانیاهو بالا گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۳
لَا يُقَاتِلُونَكُمْ جَمِيعًا إِلَّا فِي قُرًى مُحَصَّنَةٍ أَوْ مِنْ وَرَاءِ جُدُرٍ بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَدِيدٌ تَحْسَبُهُمْ جَمِيعًا وَقُلُوبُهُمْ شَتَّى ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا يَعْقِلُونَ
آنها هرگز با شما به صورت دستجمعي نمي‏جنگند جز در دژهاي محكم يا از پشت ديوارها! پيكارشان در ميان خودشان شديد است (اما در برابر شما ناتوانند) به ظاهرشان مينگري آنها را متحد مي‏بيني در حالي كه دلهاي آنها پراكنده است اين به خاطر آن است كه قومي بيعقلند!
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۵:۲۰ ۱۴ شهريور ۱۴۰۳
دل شورگی که امروزه جامعه خسته اسراییل دچار ان شده را ما در سالهای پایان جنگ و قبول قعطنامه ۵۹۸ ان را تجربه کردیم و اینک ما انان را درک میکنیم منتها اقای نتانیاهو شجاعت ابراز اینک زهرجام را باید بکشد ندارد و همین امر باعث طولانی شدن جنگ شده است