سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و‌صنایع کشاورزی مازندران، از مدیریت تنظیم بازار توسط سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد.

محمدجعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و‌ صنایع کشاورزی مازندران در راستای مدیریت تنظیم بازار، گفت: از ابتدای شهریور ماه امسال تاکنون تعداد یک میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه مرغ زنده به استان تهران ارسال و بیش از ۱۶۰۰ تن مرغ آماده به طبخ در میدان بهمن و فروشگاه‌های استان تهران توزیع شد.

او افزود: با در نظر گرفتن مرغ زنده ارسالی به کشتارگاه‌های آن استان حدود ۵ هزار تن مرغ گرم آماده طبخ نیز ارسال شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی مازندران گفت: همچنین میزان ۳۲۰۰ تن مرغ گرم در استان مازندران (به طور متوسط روزانه ۳۵۰ تن) توزیع شد که در این راستا هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع مرغ گرم وجود ندارد.



جعفری افزود: با توجه به شروع تعطیلات رسمی و حضور گسترده مسافرین به داخل استان به ویژه در شهرستان‌های غرب علاوه بر تاکید فعالیت روزانه کشتارگاه‌ها در ایام تعطیلات پیش رو، توزیع مرغ منجمد هم از طریق اداره کل پشتیبانی امور دام با خرید از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها توسط مباشرین مربوطه صورت می‌پذیرد.

او گفت: ضمناً با توجه به پیش بینی این معاونت به منظور آمادگی بیشتر در تامین اقلام مشمول تنظیم بازار، مکاتبه‌ای جهت تخصیص ۵۰۰ تن گوشت قرمز و ۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۵۰۰ تن شکر خانوار به معاونت توسعه بازرگانی وزارت متبوع صورت پذیرفته است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی مازندران افزود: شکر صنف و صنعت در سامانه بازارگاه آزاد شده است و واحد‌های صنفی و صنعتی در حال خرید می‌باشند و هیچگونه مشکلی در این بخش وجود ندارد.

برچسب ها: تنظیم بازار ، مرغ گرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار