شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مشخص نبودن میزان واریزی نهایی برای مسکن ملی برازجان ابراز نگرانی کرد.

بسیاری از اقشار متوسط و ضعیف جامعه برای خانه دار شدن در پروژه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند. افرادی که در این پروژه ثبت نام کردند باید در زمان‌های مختلف مبالغی را به عنوان آورده واریز کنند.

متقاضیان مسکن ملی برازجان که از سال ۱۳۹۸ اقدام به ثبت نام کرده اند در چندین دوره برای پرداخت آورده اقدام کرده اند، اما موضوعی که آنها را رنجیده خاطر کرده است مشخص نبودن واریزی نهایی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام بنده متقاضی مسکن ملی در شهرستان برازجان استان بوشهر هستم و تاکنون ۴۰۰ میلیون آورده برای پروژه ۳۰ واحدی بنیاد مسکن برازجان داده ایم. اما اکنون ۳۰ نفر متقاضی به دلیل نبود قرارداد نهایی مبنی بر اینکه باید در کل چقدر پرداخت کنیم بلاتکلیف هستند پاسخ درستی در پی پیگیری‌ها ما نمی‌دهند. ما نمیدانیم به طور مثال برای یک واحد ۸۵ متری چقدر باید پرداخت کنیم. همه اعضا با پرداخت مشکلی ندارند فقط موضوع آورده نهایی هست که بنیاد مسکن می‌گوید معلوم نیست و احتمالا تا یک میلیارد هم برسه با وام ۸۰۰ میلیون که به تازگی میخواد تصویب بشه یک خونه ۸۵ متری ۱۸۰۰ در میاد؛ در حالی که خانه در این شهرستان بهتر از این زیر این قیمت هست؛ و مرتب پیامک تهدید میفرستند و هیچکس هم پاسخگو نیست که آورده نهایی چقدر هست ک ما روش حساب کنیم فقط میگن شما بریزید فعلا.
ما ۳۰ نفر  سال ۹۸ ثبت نام کردیم و از اون موقع تا الان ۴۰۰ میلیون آورده دادیم و الان بخوان ما را حذف کنن چجوری باید ضرر ما جبران شود. خواهشمندم پیگیری لازم اجرا شود شاید به داد ما مردم کارگر برسید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار