مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ترافیک فوق سنگین در استان گیلان باعث افزایش مصرف سوخت و تاخیر در انتقال سوخت به جایگاه‌ها شد که شرایط تا چند ساعت آینده عادی خواهد شد.

کرامت ویس کرمی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص کمبود سوخت در استان گیلان گفت: مشکل تامین بنزین نداریم.

او ادامه داد: ترافیک فوق سنگین جاده ها و تاخیر بیش از ۵ برابری انتقال بنزین از انبار به جایگاه نسبت به روز های عادی و مصرف دو برابری بنزین در تعداد کثیری از جایگاه ها باعث تعطیلی موقت برخی جایگاه ها در استان گیلان شد.

به گفته مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی،شرایط تا چند ساعت دیگر  در گیلان عادی خواهد شد. شرایط غرب مازندران مطلوب است و جایگاه غیر فعال نداریم.

خبرنگار: رضا زارع

برچسب ها: سوخت رسانی ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۳
دروغ محض هست امروز جمعه لاهیجان هیچ بنزین ندارد و مردم سرگردانند
دروغ بس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۶ شهريور ۱۴۰۳
به داد شهر تالش برسید رشت این شهر را محروم نگه داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
راست میگه تالش محروم کرده رشت منم دیدم بودجه این شهر میخوره
Iran (Islamic Republic of)
بهمن مرادیان
۲۰:۰۲ ۱۵ شهريور ۱۴۰۳
با سلام،
احتراما به استحضار می‌رساند که سایت fcs.niopdc.ir برای ثبت‌نام کارت سوخت راه‌اندازی شده است، اما پس از گذشت چندین ماه هنوز کارت‌های سوخت صادر نشده‌اند. پیگیری‌های ما از طریق شماره ۰۹۶۲۷ همواره با پاسخ "صبر کنید" مواجه شده است.
از شما خبرنگاران محترم خواهشمندیم صدای ما در موضوع  پیگیری عدم صدور کارت‌های سوخت در این سایت باشید.
و از مسئولان مربوطه  بپرسید که برای صدور یک کارت سوخت، چه مدت زمانی باید منتظر بمانیم ؟ اگر سازمان ملی پخش فرآورده های نفتی قادر به صدور کارت‌ها در مدت زمان معقول نیست، چرا مردم را به ثبت‌نام در این سایت تشویق کردند و با این کار، هزینه و وقت مردم را هدر دادنند؟
اکنون تعدادی از مردم که از طریق این سایت ثبت‌نام کرده‌اند، در انتظار و بلاتکلیفی قرار دارند. دلیل این بلاتکلیفی این است که به گفته اپراتور  09627  اگر این افراد از طریق پلیس+۱۰ نیز برای کارت سوخت ثبت‌نام کنند و بعد چندماه از طریق سایت هم کارتی صادر شود ، به گفته اپراتور 09627 دو کارت صادر شده و هر دو کارت غیرفعال خواهند شد.
لذا ما عاجزانه درخواست داریم موضوعات فوق را پیگیری و مشکلات پیش‌آمده را در اسرع وقت با مسئولان مرتبط مطرح نمایید تا مردم بتوانند بدون دغدغه از خدمات کارت سوخت بهره‌مند شوند.
با سپاس از زحمات و پیگیرهای شما خبرنگاران پرتلاش و دلسوز
United States of America
فتج الهی
۱۹:۴۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۳
بله بعد از خروج مسافران وضع پمپ بنزین ها و پمپ گاز ها عادی خواهد شد .علاوه براین حیف این استان که شهردار های بی لیاقت دارد و وضع پارک ها و آسفالت خیابان ها بسیار بد است .
آخرین اخبار