رئیس اداره صمت اندیمشک گفت: لباس فرم مدرسه فرزندان افراد زندانی در این شهرستان به صورت رایگان تهیه می‌شود.

امین سعادتی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اندیمشک گفت: با کمک اتحادیه خیاطان شهرستان البسه فرم پوشاک مدارس فرزندان زندانیان اندیمشک بصورت رایگان تولید می‌شود. 

او با اشاره با شناسایی خانواده‌های نیازمند که سرپرست آن‌ها در زندان است، افزود: با هماهنگی صورت گرفته با کانون حمایت از زندانیان، تعداد ۸۰ خانواده زندانیان شناسایی شده که تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید البسه آن‌ها تامین و به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت اندیمشک اظهار کرد: هرساله و از ۱۰ شهریور تا ۱۵ مهرماه  با آغاز سال تحصیلی جدید طرح نظارتی با انجام گشت‌های ویژه بازرسی این اداره به صورت محسوس و نامحسوس و با هدف جلوگیری از کم‌فروشی و گران‌فروشی فروشگاه‌ها در سطح شهر فعال هست.

سعادتی با اشاره به حضورت مستمر این گشت‌ها در فروشگاه‌های لوازام التحریر، سرویس‌های مدارس، البسه و کیف و کفش شهرستان، گفت: تمام عزم خود را جهت نظارت و بازرسی برای مبارزه با گرانفروشی و کم‌فروشی و سودها نامتعارف و غیرمجاز در عمده و خرده فروش‌ها به کار خواهیم گرفت.

رئیس اداره صنعمت، معدن و تجارت اندیشمک در پایان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه کم‌ یا گران‌ فروشی فروشگاه‌های مربوط به خرید دانش‌آموزان در سال تحصیلی می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس تا بازرسان ما بصورت حضوری گزارش را رسیدگی و برخورد لازم را انجام دهند.

برچسب ها: اندیمشک ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار