رئیس یکی از شهرک‌های شمالی در اراضی اشغالی ادعا کرد که کابینه صهیونیستی در فکر جنگ با حزب الله نیست و فکری به حال صد‌ها هزار شهرک‌نشین آواره نمی‌کند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سیاست این رژیم در شمال، سیاست توانمندسازی است، نه یک سیاست مهار  اما با این سیاست، رژیم صهیونیستی به حزب الله اجازه می‌دهد تا آنچه را که می‌خواهد انجام دهد.

براساس گزارش المیادین، آلموگ بوکر، روزنامه‌نگار صهیونیستی در میزگردی درباره شمال اراضی اشغالی که روز پنجشنبه پخش شد، گفت: حمله پیشگیرانه و واکنش نصرالله را به یاد می‌آورم. ما به جای اینکه از اوضاع سوء استفاده کنیم و حزب الله را از بین ببریم، دوباره عقب نشینی کردیم.

ایتان داویدی، رئیس شهرک «مارگلیوت» نیز با تاکید بر اینکه ۱۱ ماه است این شهرک کاملا خالی و متروک بوده است، افزود: ۱۱ ماه است که نخست‌وزیر را فراموش کرده‌ایم چرا که او کاری برای تغییر انجام نداده است که معادله یا واقعیت را تغییر دهد، در حالی که ما از شمال به جنوب و در همه جا پراکنده شده ایم، بدون اینکه انتظار بازگشت خود را به مارگالیوت و کریات شمونه داشته باشیم.

داویدی با بیان اینکه کل رژیم صهیونیستی شمال را فراموش کرده است، افزود: این دولت شکست خورده و ضعیف است. در همین راستا هادر گتسیس، خبرنگار این شبکه در شمال اراضی اشغالی اذعان کرد که ارتش اسرائیل حمله می‌کند، اما قاطعانه نیست و افزود: آنچه در میدان اتفاق می‌افتد شلیک بی‌وقفه از جهت لبنان است.

این خبرنگار با اشاره به اینکه صد‌ها هزار شهرک نشین در حال حاضر سوالی در مورد چگونگی ادامه روز خود با توجه به تداوم تیراندازی از لبنان دارند، توضیح داد که آنها و در مناطق وسیعی هر روز وارد پناهگاه‌ها می‌شوند و تاکید کرد که احساس ناامیدی آنها را در دوره اخیر به شدت افزایش یافته است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۶:۳۷ ۱۶ شهريور ۱۴۰۳
شهرک نشینان نتانیاهو را تحت قرار بدهند تا جنگ غزه را تمام کند آتش بس رپذیرد
آخرین اخبار