نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا اذعان کرد تحریم‌هایی که این کشور علیه برخی از کشور‌ها وضع کرده، منجر به تزلزل دلار شده است.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا تایید کرد که تحریم‌های آمریکا موقعیت دلار را در جهان تضعیف می‌کند.

براساس گزارش النشره، ترامپ در باشگاه اقتصادی نیویورک توضیح داد: من تحریم‌ها را اعمال می‌کنم و آنها را در اسرع وقت لغو می‌کنم، زیرا آنها در نهایت دلار را از بین می‌برند.

وی افزود: ما باید به ارز جهانی بودن ادامه دهیم و به نظر من این مهم است. با این حال تحریم‌های قوی علیه کشور‌هایی که مستحق آن هستند اعمال اما سپس لغو شود.

ترامپ ادعا کرد که صلح و ثبات را به خاورمیانه باز خواهد گرداند. او تاکید کرد: جو بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است و من بهترین رئیس جمهور در تاریخ معاصر هستم.

ترامپ افزود: بر خودرو‌های وارداتی از چین مالیات وضع شد و اگر بر چین مالیات نگیریم، چین ما را ریشه‌کن خواهد کرد. او تأیید کرد که وضعیت اقتصادی در آمریکا در حال حاضر بدتر از زمان همه‌گیری کرونا است و اکنون زمان فرستادن کامالا هریس، نامزد دموکرات انتخابات آتی به خانه‌اش در کالیفرنیا است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۶:۴۴ ۱۶ شهريور ۱۴۰۳
احمق تو بیشتر از هر رئیس جمهوری ایران را تحریم کردی کدام تحریم رالغو کردی اینها علنا دروغ میگویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۶ شهريور ۱۴۰۳
ارزش پول به قدرت تجارت و تولید بروز و اشتغال و اعتبارات و درآمدهای ارزی ناشی از صادرات و صنایع برمی‌گردد دلار آمریکا ناشی از توانایی آن کشور در همه عرصه هاست کشوری مثل آمریکا و روس‌ها و چینی و ژاپنی فقط به رقابت اقتصادی و تولیدجدیدترین کالاها فکر میکندتا مشتری پسند و سر پا نگهداشتن کارخانه باشند
آخرین اخبار