حجت‌الاسلام حسینی گفت: اگر خود را دلسوز و خادم این کشور می‌دانیم، باید از دولت جدید حمایت و از اختلاف افکنی ها دوری کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: متاسفانه فضای کشور ما به جای رفاقت و اتحاد، همچنان فضای رقابت است که این درست نیست. 

او افزود: موفقیت این دولت، موفقیت کشور و اسلام است و چرا باید هنوز برخی در فضای مجازی مطالبی منتشر و اختلاف افکنی کنند؛ دود این کار به چشم خود ما خواهد رفت. 

حسینی بیان کرد: هنوز برخی ها برای شکست این دولت در کمین نشستند که این به دور از ولایت مداری و خلاف نظر رهبر معظم انقلاب است. 

او تصریح کرد: اگر نیت ما خدمت به این کشور و نظام است، باید از رئیس جمهور جدید حمایت کنیم و این حمایت خود را، هرچند باهم اختلاف نظر داریم، به جهانیان نشان دهیم و بدانیم این اتحاد و حمایت، باعث اقتدار ما و کشور می شود. 

خطیب جمعه بافق گفت: ایران به دنبال یک حمله نوین و ترکیبی علیه اسرائیل است؛ مهمترین عامل تظاهراتی که در اسرائیل علیه سیاست های دولتشان و نتانياهو رخ می دهد، ترس از ایران و حملات مقاومت و حزب الله است. 

او افزود: اکنون اسرائیل خودش دچار  ترس و اضطراب و بی خوابی هایی شده است که به مردم مظلوم فلسطین تحمیل می کرد.

حسینی بیان داشت: اگر جنگ ایران آغاز شود، هیچ یهودی با تفکر اسرائیلی در امان نخواهد بود.

او خاطرنشان کرد: همانطور که ما از اختلاف بین دشمنان خود خوشحال می‌شویم، آن‌ها نیز از اختلافات ما خوشحال می‌شوند و به همین دلیل باید از این اختلاف افکنی ها اجتناب کنیم. 

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تقوا گفت: انسان متقی تلاش می کند احدی از دست او ناراحت نشود و این اختلافات خانوادگی از بی تقوایی است. 

او افزود: تعمیرکاری که به جای قطعه نو، قطعه دست دوم روی ماشین مردم می گذارد و پول قطعه نو را می گیرد، این بی تقوایی است. 

حسینی ادامه داد: بنّایی که در ساخت خانه مردم دقت لازم را نمی کند این ها بی تقوایی است. 

او تصریح کرد: تقوا یک عامل بازدارنده است و اگر کسی آن را داشته باشد، مرتکب عملی نخواهد شد که دیگران را آزرده خاطر کند. 

خطیب جمعه بافق تأکید کرد: تا به تقوا نرسیم، اخلاق ما اسلامی نمی‌شود، کسب و کار ما دینی و جامعه ما اسلامی نمی‌شود. 


او همچنین از عزاداران حسینی، موکب داران، مداحان و وعاظ و جوانان و نوجوانانی که در هرچه باشکوه تر شدن مراسم های عزاداری تلاش و خدمت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.