کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل عنوان مسئول صندوق تعاونی یکی از نیرو‌های مسلح استان سمنان به بهانه خرید لوازم خانگی دست به کلاهبرداری زده بود ، دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی اعلام شکایت ۸ نفر از کسبه‌ صنف لوازم خانگی مبنی بر اینکه فردی به عنوان مسئول خرید صندوق تعاونی یکی از نیرو‌های مسلح استان به آنها مراجعه کرده و مقادیر لوازم خانگی از جمله یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، با چک‌های بی محل افراد غیر خریداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سید علی میر احمدی افزود: اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و سامانه‌های هوشمند منجر به شناسایی و دستگیری متهم در مخفیگاهش در شهر سمنان شد.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه پلیس منکر بزه انتسابی بود، اما در نهایت در مواجه با ادله و مدارک پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به جرم کلاهبرداری اقرار کرد سرهنگ میر احمدی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و با تعیین قرار ۴۰ میلیارد ریالی روانه زندان شد خاطر نشان کرد: اقدامات لازم برای بازگرداندن کالا‌ها دپو شده به مالباختگان در دست اقدام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.