مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: عصر امروز جمعه ۱۶ شهریور یک دستگاه پراید به دره‌ای حوالی معدن زمستان یورت آزادشهر سقوط کرد که ۳ نفر جان‌ باختند و یک نفر مصدوم شد.

قاسم غریب آبادی گفت: ساعت ۱۵:۵۵ امروز جمعه ۱۶ شهریور یک دستگاه پراید به دره‌ای در جاده شاهرود به آزادشهر بعد از روستای وطن، حوالی معدن زمستان یورت سقوط کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به اینکه این حادثه را اورژانس به مرکز ۱۱۲ هلال‌احمر گزارش داد، گفت: در این حادثه متاسفانه ۳ نفر در صحنه جان خود را از دست دادند و یک نفر مصدوم شد.

وی خاطر نشان کرد: دو تیم از نجاتگران پایگاه امدادونجات خوش ییلاق به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به محبوس بودن جان‌باختگان نسبت به رهاسازی فوتی‌ها با استفاده از ابزار هیدرولیک اقدام کردند.

وی گفت: پس از انجام عملیات رهاسازی، نجاتگران با بکارگیری ابزار فنی کوهستان جان‌باختگان را از عمق به سطح انتقال داده و تحویل عوامل انتظامی دادند. مصدوم هم که لابلای درختان و بوته‌های وسط دره گیر کرده بود رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه روز جمعه ۳ فقره تصادف در همین محور رخ داده، به رانندگان و مسافرین توصیه کرد: در تعطیلات به ویژه در محور‌های پرتردد و کوهستانی با رانندگی ایمن حافظ جان خود و خانواده باشند.

برچسب ها: حادثه ، امداد ونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.