فرماندار مشگین شهر گفت: بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر در چند روز گذشته از چهل سایت گردشگری مشگین شهر بازدید کردند.

شهرام محمدی، گفت: بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر در پنج روز گذشته از چهل سایت گردشگری منطقه بازدید داشته‌اند.
فرماندار مشگین شهر افزود: از ۱۲ شهریور تا به امروز و چند روز آینده کلیه مراکز اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان، خانه مسافرها، کمپ‌ها، پذیرایی‌های بین راهی و تفرجگاه‌ها تکمیل و اکثر مسافران که اقامت پیدا نکردند در پارک‌ها و مناطق نمونه گردشگری چادر به پا کردند.
او با اشاره به حضور گردشگران در تفرجگاه‌های مشگین‌شهر بیان کرد: خوشبختانه اکثر روستا‌ها در اسکان مسافران همراهی کردند و علی‌رغم افزایش بیش از حد مسافران و گردشگران هیچ مشکلی از بحث کمبود نان، آب و سایر خدمات نداشتیم.
فرماندار مشگین‌شهر تصریح کرد: همکاری و ارائه خدمات تمامی تأسیسات و مؤسسات گردشگری و تمامی صنوف خدمات‌رسان در این چند روز مناسب بوده و گشت‌های تلفیقی و نظارتی میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری از تمامی تأسیسات انجام گرفته است.
محمدی از همه صاحبان واحد‌های گردشگری، آبگرم‌ها، هتل‌ها، اقامت‌گاه‌ها و همچنین اصناف خواست در خدمات رسانی شایسته به مهمانان اهتمام ورزند.
او از تمامی سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری دعوت به سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان کرده و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی نیز موظف به همکاری همه جانبه برای جذب سرمایه گذار در سطح منطقه باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار