رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ثبت‌نام دارندگان فیش‌های عمره مفرده از امروز انجام می‌شود.

سید عباس حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با تمهیدات انجام شده و مدیریت قیمت‌ها و هزینه‌ها تلاش کردیم که قیمت سفر زیارتی عمره در فصل جدید افزایشی نداشته باشد.

وی افزود: در این مرحله که اعزام‌های مربوط به ۲۸ شهریور تا ۳۰ آذر ماه را داریم، کف گروه‌های قیمتی هزینه سفر برای ۱۰ روز سفر زیارتی عمره، ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه، مبلغ ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای گروه‌های قیمت بالاتر ۴۶ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت‌: ودیعه‌گذاران حج عمره از اولویت یک تا ۱۸۰ در استان‌های کردستان و کرمانشاه، می‌توانند از صبح امروز به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR مراجعه و کاروان خود را انتخاب و برای تحویل مدارک به دفتر خدماتی زیارتی موردنظر مراجعه کنند. بقیه استان‌ها نیز بر اساس برنامه‌ریزی اعلام شده در پایگاه اینترنتی سازمان حج تا اول مهر ثبت‌نام خواهند کرد.

برچسب ها: عمره ، حج و زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Romania
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
اخرش بالاخره نفهمیدیم وضع اقتصاد ما خوب است یا بد یابد بد اگه بد بدتر هست چرا پول ایرانی رادبه ارز واز ایران خارج وتو جیب کشورهای عربی میریزیم که اساسا همیشه دشمن سر سخت ما بودن وهستن حتی اگه به ظاهر دوستی بکنن چرا ایا خدا در عربستان است در چنین وضعی که ایرانیها برای کارگری میرن عراق ارمنستان ترکیه که در مقابل ثروت ایران هیچی نیستن مردم ما برای گذران زندگی برن کارگیری تو این کشورها کویت وعراق وعربستان وقطر وامارات چی از ما بیشتر دارن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
با حقوق 8میلون تومانی آموزش فنی وحرفه ای وابسته به وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی من که عمرا نمیتونم برم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
پول در جیب سعودی های وهابیت ریختن است و منفعت آن هم مسولان ما بابت هزینه از مردم می گیرند عمره باید بیش از ۵ تا ده ملیون نباشد
Iran (Islamic Republic of)
د
۱۳:۲۶ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
گر عمر وفاداری کند و 100 سال دیگر وقت داد ی عمره مفرده هم نوش جان خواهم کرد .
Iran (Islamic Republic of)
esi
۱۴:۵۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
انشاأالله
آخرین اخبار