رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: امسال مردم با انگیزه‌تر در مراسم سیزده آبان حضور خواهند داشت.

سردار نقدی جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: تمام پیشرفت‌های امرور خود را مدیون شهدایی هستیم که حتی یک لحظه هم از این حاکمیت دینی بهره‌ای نبردند و خود را فدا کردند برای کوتاهی دست استکبار از این کشور. درود میفرستیم به ارواح طیبه این شهدا و امیدواریم مراسم سیزده آبان امسال در خور شان این شهدای بزرگوار شکل بگیرد. 

سردار نقدی ادامه داد: غزه یک دانشگاه استکبار ستیزی است میدانی که با همه جنگ‌ها متفاوت است ما در جنگ‌ها دیده ایم که به بیمارستان حمله شده است، اما مهاجم سریعا عذرخواهی کرده است و نداشتیم جنگی که هدف اصلی بیمارستان‌ها باشد جنگی که آب و غذا را بر روی مردم عادی ببندند تا امروز شاهد نبودیم، در عین حال آمریکا تنها حامی این جنایت هاست تا جایی که نخست وزیر جانی این رژیم را به کنگره دعوت میکنند و پنج دقیقه تمام برای او دست میزنند برای یک فرد کودک کش که سیزده هزار کودک فقط کشته است. 

وی گفت: آمریکا انقدر عقل ندارد که از یک رژیم در حال سقوط نباید حمایت کند. استقبالی که در کنگره شد و وتو‌هایی که صورت گرفته است همه به خوبی یک کلاس استکبار شناسی است که آمریکا حتی به آرای مردم خود هم توجهی ندارد. ما اگر درباره جهاد تبیین کوتاهی داشته ایم خدارا شاکریم که خود را به خوبی نشان دادند. تمدن غرب که بهتر است بگوییم توحش غرب در سال ۲۰۲۴ رسوا شده است.

سردار نقدی بیان کرد: رژیم صهیونیستی اگر حمایت‌های امریکا نبود در همان روز‌های اول طوفان الاقصی سقوط میکرد و ثابت شد که اسراییل فقط یک پادگان آمریکایی برای ظلم به مردم دنیاست.

او ادامه داد: امسال مردم با انگیزه‌تر در مراسم سیزده آبان حضور خواهند داشت و انشاالله بتوانیم با کمک هم برنامه‌ها را غنی‌تر کنیم. حقوقدان‌های ما سال قبل کیفر خواستی درباره جنایت امریکا صادر کردند که در مردادماه امسال شاهد اولین جلسه دادگاه بودید و امسال هم باید برنامه‌هایی از این نوع داشته باشیم. 

وی گفت: امسال باید پیام رسانی بین المللی را مد نظر قرار دهیم. ما پنج کمیته دانش‌آموزی، دانشجویی و امور مساجد و بسیج و رسانه را راه انداری کرده ایم جلساتی هم با امور زنان خواهیم داشت، ظرف یک ماه جلسات را برگزار خواهیم کرد و جزییات را جمع بندی خواهیم کرد.

امسال سیزده آبان بامقاومت مردم غزه گره خورده است

حجت الاسلام عرب انصاری معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز در جلسه هماهنگی راهپیمایی سیزده آبان گفت: مقام معظم رهبری روز سیزده آبان را روز تجلی مجدد غیرت و آزادی در ملت ایران نامیدند و حقیقتا این روز تاریخ ساز که با سه حادثه مهم گره خورده است یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. 

وی افزود: روز سیزده آبان که روز مبارزه با استکبار ستیزی نامیده شده روزی است که امت بیدار ایران اسلامی به ویژه دانش آموزان عزیز این روز را به عنوان یک حماسه تبدیل میکنند و یک حماسه‌ای در ابعاد جهانی خلق میکنند.

حجت الاسلام عرب انصاری بیان کرد: امسال سیزده آبان ما با شرایط مقاومت مردم غزه گره خورده است و طبعا باید بحث استکبار ستیزی و مقابله با رژیم کودک کش اسراییل گسترده‌تر باشد و در حضور مردمی تجلی یابد.

او ادامه داد: با افتخار ریاست ستاد با سردار نقدی است و با توجه به اتفاقات منطقه انتظار داریم که امسال حضور مردم به ویژه دانش آموزان باشکوه‌تر از سال‌های قبل باشد .

خبرنگار: فاطمه تورانلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
آمریکا باید خودشو از قضیه تشکیل کشور فلسطین بکشه کنار
Iran (Islamic Republic of)
متأسفانه بیش از 50 درصد کشورهای به اصطلاح اسلامی هنوز هم با آمریکا و هم اسرائیل همه جانبه همکاری می کنند چرا؟
۱۲:۵۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
متأسفانه بیش از 50 درصد کشورهای به اصطلاح اسلامی هنوز هم با آمریکا و هم اسرائیل همه جانبه همکاری می کنند چرا؟
آخرین اخبار