فرمانده انتظامی بندرانزلی از حادثه غرق شدگی در ساحل دریا این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه پدر به همراه فرزندش جان باختند.

سرهنگ " امیر وهاب زاده " گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی ۲ نفر در ساحل دریا شهر" انزلی"، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد مرد ۴۴ ساله و فرزند ۱۴ ساله اش که برای شنا به قسمتی از ساحل دریا رفته بودند، به علت ورود به منطقه ممنوعه و عدم آشنایی به فنون شنا دچار غرق شدگی می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: با حضور گروه‌های امداد و نجات افراد غرق شده از آب بیرون آورده شده و جسد آنان به پزشکی قانونی انتقال داده شد.
این مقام انتظامی با ابراز تاسف از این سانحه خاطرنشان کرد: شنا در منطقه ممنوعه و به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فنون شنا از مهم‌ترین دلایل غرق شدگی است که می‌طلبد شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌ها توجه کافی کنند تا شاهد حوادث تلخ برای خانواده‌ها نباشیم.

برچسب ها: مرگ ، دریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۳:۵۹ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
راه حل این معضل که هر ساله تعداد قابل توجهی از افراد را به کام مرگ میکشد ساده است. الزام استفاده از جلیقه نجات(جلیقه شنا) برای افرادی که در ساحل حضور دارند توسط پلیس و نیروی انتظامی و نظارت بر افراد برای استفاده از جلیقه مزبور هنگام ورود به دریا.
مکانهایی در ساحل میتونن جلیقه بفروشن یا اجاره بدن.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۴۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
عزیز من این افراد میرن مکانهایی که شنا ممنوع هستش
وگرنه کسی در داخل طرح غرق نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
چقدر شما هوشمندی چرا به فکر هیچکس نرسیده بود