مدیرکل هواشناسی فارس از بارش رگبار‌های پراکنده طی امروز و فردا در بخش‌هایی از جنوبی و غربی استان خبر داد.

مسعود حقیقت گفت: برای امروز، ۱۷ شهریورماه در برخی از مناطق جنوبی و بخشی از مناطق غرب استان، افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و بارش پراکنده باران پیش‌بینی کرده‌ایم.

او بیان کرد: از فردا، ۱۸ شهریورماه تا اواسط هفته در استان فارس جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود و خیلی پدیده خاصی از فردا در استان نخواهیم داشت.

حقیقت اظهار کرد: پیش‌بینی بارش باران تنها در مناطق جنوبی و غربی است ولی در ساعات بعدازظهر امروز، احتمال افزایش سرعت باد به صورت موقت وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه طی دیروز و امروز هیچ هشدار هواشناسی صادر نکردیم، گفت: روز گذشته در بخش‌هایی از فراشبند و جهرم بارش باران داشتیم.

او در خصوص دمای هوا نیز گفت: امروز و فردا یک درجه افزایش دما در استان خواهیم داشت و از فردا به بعد خیلی تغییرات دمایی محسوسی در استان خواهیم داشت.

حقیقت درباره شیراز هم تصریح کرد: در شیراز هم روند افزایش دما به همین شکل است و پدیده خاصی نیست و از بعدازظهر احتمال وزش باد خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی فارس یادآور شد: گرم‌ترین نقطه استان فارس در شبانه‌روز گذشته جویم، دژگاه دهرم و کورده خنج با دمای ۴۳ درجه بالای صفر بوده است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار