دو هفته قبل از شروع سال تحصیلی جدید، مانور بازگشایی مدارس به صورت همزمان در سراسر نقاط استان فارس برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در حاشیه بازدید از مانور بازگشایی مدارس در شهر شیراز گفت: مانور بازگشایی مدارس به منظور آمادگی هرچه بیشتر فضا، تجهیزات و ساماندهی کلاس‌ها و کادر آموزشی مدارس برگزار شده است.

فرشید قاسمی با تأکید بر اینکه از هیچ تلاشی برای داشتن بهترین بازگشایی مدارس در مهر امسال و تحقق ساحت‌های شش‌گانه تربیتی، دریغ نخواهیم کرد، افزود: لازم است معلمان هر مدرسه در ابتدای سال برنامه‌ها و ابتکارات خود را برای شش ساحتی شدن فرایند تربیت ارائه دهند.

او با بیان اینکه امیدآفرینی و شادی‌بخشی را باید در دانش‌آموزان ایجاد کنند، گفت: تربیت باید بر مبنای فطرت باشد لذا باید تلاش کرد تا دانش‌آموزانی خداجو تربیت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین خواستار توجه به فضا‌های فیزیکی مدارس شد و افزود: باید برای شاداب‌سازی محیط مدرسه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

قاسمی به درخشش دانش‌آموزان استان فارس در کنکور سراسری امسال اشاره کرد و گفت: کسب رتبه‌های برتر کنکوری از سوی دانش‌آموزان استان برگ زرینی در تاریخ آموزش و پرورش فارس است.

او همچنین با اشاره به اهمیت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: در راستای اجرای سند تحول بنیادین و تحقق ساحت‌های ششگانه تربیتی پذیرای ایده‌های معلمان هستیم و به بهترین پیشنهادات جوایزی تعلق می‌‎گیرد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
من سرویس مدارس هستم از مرودشت ریس مدرسه اکثریت مردم را مجبور به سواری می‌کنند خانواده که حتی پول داخل جیب بچه نداره من خودم سال گذشته ۴ تا دختر کوچلو پدرش مریض بود خودم پولی نداشت من هم قبول کردم دلیل چی که مردم مجبور می‌کنند با سواری برنند خدا خیرت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
کاش اینها هم به طور ناشناس به ادارات آموزش وپرورش استان خصوصا شهرمرودشت هم سرمی زدند ودرجریان پاسخگویی دور از ادب ونزاکت مسئولان با مردم می شدند،این روز فرم های هدایت تحصیلی را توزیع می کنند ،دراین خصوص بنده خودم با یکی از اقوام به قسمت مشاوره رفته بودم ،یا مسئول مربوطه نبود ،وقتی هم که آمد بجای اینکه جواب مردم را بدهد ،روی صندلی چرخان وپشت به مردم می نشت ومرتب با گوشی خود ور می رفت و بعد هم از اتاق در رفت ورفت ،مردم می گفتند ،بلا نسبت این فرهنگی هست ،ما بچه هایمون را به دست چه کسانی سپرده ایم ،وای بر بچه های ما ،
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۰۶:۵۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
باید به فضای مدرسه شاد و دوستانه با مدیر معلم باشد که دانش آموز دلتنگ مدرسه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
آموزش و پرورش فارس جهت سرویس مدارس در جهرم چرا هر دانش آموز برای سرویس بندی دویست هزارتومان از خانواده و دویست وپنجاه هزارتومان از راننده برای هر نفر مردم از کجا بیاورند تو این گرانی و فقر چرا آتش به جان مردم یک دانش آموز برای راهی مدرسه دولتی فورم مدرسه از ۷۰۰ تا ۸۰۰هزار تومان جهت ثبت نام یک ملیون نیم برای بیمه و مدرسه ۲۰۰هزار برای سرویس مدارس با ثفته ۵ ملیونی هرماه کاریه سرویس بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان به غیر از کتاب دفتر خودکار کیف و......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
کاش به مدارس روستاها هم سر بزنند و از فضای کم کلاسها و تعداد بالای دانش آموزان در کلاس و کهنه و شکسته بودن نیمکت ها و میزهای کثیف هم فکری برای تعویض کنن.. نه بچه ها با لباس و لوازم و التحریر نو و شوق کودکانه پشت میزهای کثیف و شکسته بنشینند و معلم فقط فریاد ساکت شوید و نظم رعایت کنید بزند.. کاش روستای کیان آباد و مدرسه جلالی هم از این نعمات برخوردار میشدن..
و کاش سرمایه دار مرتبی که نظافت به مدرسه هدیه میداد..
ای کاش درد تو دل ایی مدرک بدبخت کمتر میکردن
آخرین اخبار