استاندار مرکزی در آیین گرامیداشت روز پزشک و دارو ساز: علت مشکلات زنجیره نظام پزشکی کشور، ناترازی اقتصادی است.

استاندار مرکزی در آیین گرامیداشت روز پزشک و دارو ساز براصلاح نظام سلامت و پرداخت بدهی دولت به کادر درمان تاکید کرد و آن را سبب رضایتمندی مردم دانست.

مخلص الائمه علت مشکلات جامعه درمانی و زنجیره نظام پزشکی کشور را ناترازی اقتصادی دانست و از دولت چهاردهم خواست مطالبات کادر درمان که در خدمت رسانی بهتر به مردم موثراست، پرداخت کنند.

او ادامه داد: از اینکه رئیس دولت چهاردهم برای اولین بار در تاریخ کشور یک پزشک است خرسندیم و امیدواریم دولت در شناخت نقاط ضعف و قوت نظام سلامت و خدمت رسانی به اقشار مختلف به ویژه محرومان کوشا باشد.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: حال و روزنظام سلامت در همه کشور‌ها دارای اهمیت بسیاری است و با تعامل سازنده وزارت بهداشت با کادر درمان زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم فراهم می‌شود.

جمالیان افزود: امید است دولت چهاردهم تدبیر ویژه‌ای برای رفع دغدغه‌های معیشتی و پرداخت مطالبات کادر درمان اتخاذ کند و مجلس هم به عنوان نهاد نظارتی پیگیر تحقق این موضوع است.

او ادامه داد: اگر امروز مردم از پزشکان زیر میزی بگیر انتقاد می‌کنند، به دلیل این است که قانون شفافی درباره اصلاح ارتباط مالی بین پزشک و بیمار وجود ندارد.

در پایان این مراسم از زحمات پزشکان و داروسازان قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.