تیم‌های ملی انگلیس و گرجستان حریفانشان را در لیگ ملت‌های اروپا شکست دادند.

در ادامه مسابقات هفته نخست لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دو دیدار همزمان در سطح B رقابت‌ها برگزار شد که در بازی مهمتر، تیم ملی انگلیس در گروم دوم و در دوبلین مهمان ایرلند بود که با دو گل به پیروزی رسید.

بازی دو تیم که همیشه با جنجال‌های ملی و سیاسی همراه بوده، در ‏حالی آغاز شد که هواداران ایرلندی حتی پیش از شروع ‏مسابقه ‏به شدت مشغول هو کردن و سوت زدن علیه دو بازیکن ‏انگلیس ‏بودند‎؛ ‎ جک گریلیش‎ ‎و دکلان رایس دو بازیکن ایرلندی انگلیس که هر دو هم گلزنی کردند و از سوی هواداران ایرلندی خیانتکار لقب گرفتند.

در این بازی ابتدا دکلان رایس که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایرلند را در کارنامه دارد برای انگلیس گلزنی کرد. پس از آن جک گریلیش با سابقه بازی برای جوانان ایرلند، دومین گل را برای انگلیس به ثمر رساند و نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود انگلیس به پایان رسید. نکته جالب اینکه دکلان رایس شادی گل انجام نداد، اما جک گریلیش این کار را کرد. در نیمه دوم انگلیس کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا کارسلی در نخستین گام، موفق شود.

در بازی همزمان از گروه اول همین سطح، گرجستان چهار بر یک جمهوری چک را از پیش رو برداشت. درحالی‌که گئورگی گولسیانی، مدافع گرجی پرسپولیس هم امروز از ابتدا ‏در ترکیب گرجستان به میدان رفته بود، تیم ملی این کشور به لطف ‏ستاره تکنیکی اش کواراتسخلیا از روی نقطه پنالتی پیش افتاد. ‏ در ادامه گیورگی چاکوتازده، گئورگ میکائوتادزه و کوچوراشویلی دیگر گل‌های گرجستان را زدند و در اواخر مسابقه، لوکاس کالواچ یکی از گل‌ها را جبران کرد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار