مهم‌ترین حوادث ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۱۰ فقره سرقت در خفر کشف شد

فرمانده انتظامی خفر از دستگیری ۲ سارق و اعتراف آن‌ها به ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حجت الله احمدیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان خفر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ احمدیان گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و در این خصوص مقادیری اموال مسروقه نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خفر در پایان از شهروندان خواست تا ضمن مد نظر قرار دادن توصیه‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ گزارش کنند.

دستگیری سارق درون خودرو 

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق درون خودرو و کشف ۱۱ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح حوزه کلانتری "۱۸ ولیعصر "، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۸ ولیعصر با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق را هنگام سرقت درون خودرو مشاهده و در کمترین زمان ممکن وی را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۱ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد، گفت: در بازرسی از وی دو عدد اهرم فلزی مخصوص تخریب قفل درب خودرو و تعداد ۱۷۰ عدد کلید‌های مختلف کشف شد.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه سارق تحویل پلیس آگاهی شد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو از گذاشتن کیف پول، مدارک و یا سایر اشیاء با ارزش و قیمتی در داخل آن به ویژه در معرض دید اجتناب کنند.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۱۰ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ بیژن بارسالاری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ حضرتی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه در این خصوص یک متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، وی را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بارسالاری در خاتمه به نقش مشارکت‌های مردمی در برقراری نظم و امنیت اشاره و از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهد.

سارق به مرجع قضائی تحویل داده شد

فرمانده انتظامی شهرستان "لامرد" ازکشف کابل‌های برق مسروقه و دستگیری سارق با ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محسن لشکری گفت: مأموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت پراید بدون پلاک مشکوک و خودرو را جهت بازرسی توقیف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، حدود ۱۰۰ متر کابل برق فشار قوی مسروقه کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با بیان اینکه متهم در تحقیقات به ۷ فقره سرقت کابل‌های برق در سطح این شهرستان اعتراف کرد، گفت: سارق به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سارق کولر‌های گازی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: با تلاش مأموران انتظامی، سارق کولر‌های گازی با ۸ فقره سرقت دستگیر و اموال مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کولر گازی از اماکن خصوصی، ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: بررسی تخصصی صحنه‌های وقوع جرم، نشان از شگرد مشابه سارق در سرقت‌ها داشت که با ادامه اقدامات پلیسی، ماموران در این خصوص یک متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم که در کارنامه خود سوابق متعدد کیفری دارد، در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت کولر گازی و یک دستگاه موتور سیکلت و فروش آن‌ها اعتراف کرد.

سرهنگ آراوند از دستگیری مالخر و کشف اموال مسروقه خبر داد و خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و سارق و خریدار اموال مسروقه روانه دادسرا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار