نمایشگاه فروش پاییزه شامگاه شنبه در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف تنظیم بازار در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فروش پاییزه گفت: این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضاهای رقابتی و به منظور افزایش تنوع، انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز برپا شده‌است.

رضا قندیلی عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع، انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه ذکر کرد.

وی ادامه داد: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه شامل لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش، خوار و بار و مواد غذایی، تجهیزات کمک آموزشی و غیره است.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه ۷۶ غرفه از استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی، البرز، کرمانشاه، گیلان، همدان، کردستان و قزوین شرکت کرده‌اند.

به گفته قندیلی، بیشترین مشارکت در عرضه لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و تنقلات، کالاهای اساسی و صنایع دستی است.

نمایشگاه فروش پاییزه زنجان تا ۲۳شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.