فرماندار زابل گفت: مقابله جهادی با اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر، خواست همگانی بوده و ساماندهی معتادان متجاهر، مطالبه بحق مردم است.

علی ولایتی پور  در دیدار با رئیس بهزیستی شهرستان زابل با تاکید بر ساماندهی معتادان متجاهر، اظهار کرد: پیشگیری از اعتیاد و درمان معتادان، در اولویت کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی اعتیاد را ریشه بخش اعظمی از آسیب‌های اجتماعی از جمله سرقت، طلاق و خیابان خوابی دانست و افزود: باید با عزم ملی، محلی و همه جانبه بویژه در بخش‌های فرهنگی و پیشگیری برای مبارزه با این پدیده شوم ورود کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل با بیان اینکه مردم نباید احساس کنند مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر جدی نیست، تصریح کرد: مقابله جهادی با اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر، خواست همگانی بوده و ساماندهی معتادان متجاهر، مطالبه بحق مردم است.

وی بیان کرد: دیدگاه ما تاکید و سرمایه‌گذاری بر بحث پیشگیری است تا در جامعه افراد کمتری دچار معضل اعتیاد و مواد مخدر شوند.

ولایتی پور ادامه داد: طرح ساماندهی معتادان متجاهر فقط جمع‌آوری نبوده و بناست تا در بحث کلان، برنامه‌ریزی دقیقی برای حوزه اشتغال و هویت معتادان متجاهر انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار