پنجمین جشنواره غذای ملایر به همت مجمع خیران سلامتاین شهرستان به نفع بیماران سخت درمان برگزار شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه امسال برای پنجمین سال است که جشنواره غذا به کمک بانوان خیر مجمع خیرین سلامت برگزار می‌شود، گفت: مواد اولیه غذا‌ها یا توسط بانوان خیر و یا با کمک مجمع تهیه می‌شود و پخت و فروش غذا با بانوان است.

عباس آذرهمایون با بیان اینکه درآمد حاصل از فروش غذا‌ها در اختیار واحد مددکاری قرار می‌گیرد، افزود: این درآمد برای درمان بیماران نیازمند صعب الاعلاج و سرطانی هزینه می‌شود.

او درآمد حاصل از فروش غذا‌ها در جشنواره پارسال را ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: پنجمین جشنواره غذا امروز با ۸۰ غرفه غذا، ۸ غرفه صنایع دستی و سوغات و ۲۰ غرفه سلامت و فرهنگی در بوستان جهان کوچک ملایر برگزار شد و همه درآمدحاصل از فروش غذا به بیماران خاص و کودکان سرطانی اختصاص خواهد یافت.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه غرفه‌ها شامل انواع غذا‌های سنتی، فست فود، آش‌ها و سوپ‌ها و انواع برنج و خورشت‌ها، کیک، دسر و سالاد بود، افزود: غرفه‌های غربالگری فشار خون و قندخون، مسابقه نقاشی، مسابقه انشاء نویسی، صدور کارت اهدای عضو، غرفه قلک برای کودکان به منظور کمک به بیماران نیازمند، غرفه همت بالا برای جمع‌آوری کمک‌های مالی مردم نوع دوست برای بیماران نیازمند بود.

برچسب ها: جشنواره غذا ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.