شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از بلاتکلیفی خریداران زمین‌های شهرستان هشتگرد خبر داد و خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

به گفته شهروندخبرنگار ما در سال ۱۳۸۰ تعداد ۱۰ هزار قطعه زمین به اهالی روستای هیو از توابع شهرستان ساوجبلاغ با یک برگ نامه فروخته شد این زمین ها در شهرستان هشتگرد استان البرز قرار داشت اما اکنون فروشنده اصلی این زمین ها از دنیا رفته است و مشکلات بسیاری برای خریداران و فروشندگان به وجود آمده است. 

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی به تشریح این مشکل پرداخت و خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام از سال ۱۳۸۰ تعداد ۱۰ هزار قطعه زمین در روستای هیو به ساکنان روستا، کارگران،کشاورزان و سایر اقشار در شهر هشتگرد استان البرز با یک برگ نامه فروخته شد و فروشنده این زمین‌ها فوت کرد. برخی از خریداران نیز زمین‌ها را به افراد دیگری فروخته بودند و بیشتر زمین‌ها چندین بار مورد خرید و فروش قرار گرفت، اما این زمین‌ها تحویل داده نشده است بعد از فوت فروشنده اول و اصلی باید وراث این اقدام را انجام می‌دادند. حدود ۲۰ سال از این ماجرا می‌گذرد خواهش میکنم این مشکل را پیگیری کنید تا گره کور ۲۰ ساله باز شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسر شادمان
۰۲:۱۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
با سلام و خسته نباشین
آخه کجای دنیا ۲۲ سال بلاتکلیفی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
باسلام و احترام
زمین‌های شهرک هیو معروف به زمین‌های فیشی کوی بهشتی و انقلاب از سال ۱۳۸۰ تا به الان متاسفانه بلاتکلیف هستن و صاحبان این این زمین‌ها از اقشار مختلف جامعه از جمله فرهنگیان، کارگران و کارمندان هستن که منتظر رسیدگی مسئولین جهت ورود زمین‌ها به بافت می‌باشند
بنده به عنوان یک ایرانی از رئیس جمهور محترم و رئیس قوه قضائیه و استاندار محترم استان البرز و فرماندار محترم شهرستان هشتگرد و نماینده محترم استان خواهشمندم به فریاد مالکان این زمین‌ها برسید
بخدا که همگی از قشر ضعیف و مستمند این جامعه هستیم و در بین‌ها افرادی هستن که در سال‌های جنگ تحمیلی برای این آب و خاک خونشون‌ گذشتن
به حرمت خون شهیدان هم که شده به داد صاحبان این زمین‌ها برسید واقعا بعد گذشت حدود ۲۳ سال زمان صبر کردن دیگه جایز نیست
لطفا زمین‌هایمان را آزاد کنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه شعبانی
۱۷:۲۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
من چندین سال پیش یک قطعه از زمین های به اصطِلاح بلاتکلیفِ روستای هیو خریداری کردم البته اون موقع نمی دونستم که این زمین ها گره ی کور داره .
از مسئولان زیر ربط خواهشمندم به مشکلات این زمین ها رسیدگی کنن و این گره ی کور تقریبا بیست ساله رو باز کنن.
مسئولین محترم ؛حل شدن مشکلات سر راه و آزاد شدن زمین ها برای ساخت و ساز قطعا خواسته ی همه ی مالکین است و خواسته ی نابه جایی هم نیست و این حق چندین ساله ما است که هنوز محقق نشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۳
با سلام و خدا قوت محضر همه خادمان ملت. از مسئولین محترم به ویژه رئیس جمهور محترم و مردمی جناب آقای پزشکیان تقاضا دارم در جهت احقاق حقوق مالکان زمین های ۲۰۰ متری روستای هیو از توابع شهرستان نظر آباد امر به مساعدت نمایند.
آخرین اخبار